قدس آنلاین- لرستان: از ابتدای سال جاری تاکنون، با انجام گشت های مشترک اعضای کمیته کنترل کیفیت مصالح ساختمانی، نتایج خوبی در راستای استانداردسازی واحدهای تولیدی مصالح ساختمانی استان حاصل شده است.

استانداردسازی مصالح تولیدی استان لرستان

 به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، مدیر کل استاندارد لرستان در نشست کمیته کنترل کیفیت مصالح ساختمانی گفت: تا پایان سال گذشته، 27 درصد واحدها دارای نشان استاندارد بودند که با نتایج خوبی که از گشت های مشترک اعضای کمیته حاصل شده است از ابتدای سال تاکنون 40 درصد دیگر واحدها نیز در راستای استانداردسازی اقدامات لازم را انجام داده اند.

مرضیه قنبریان افزود: از مجموع 130 واحد تولیدی که در زمینه صنعت ساختمانی و معدنی پروانه بهره برداری دارند، 90 واحد فعال شناسایی شد که در حال حاضر 60 واحد تولیدی در زمینه استاندارد اقدامات لازم را انجام داده و پروانه آنها صادر یا در مرحله صدور می باشد. وی  بیان کرد: واحدهای تولیدی که نسبت به امر استانداردسازی اقدام نکرده اند نیز جهت اقدامات حقوقی به مراجع قضایی معرفی شدند.

 قنبریان در پایان ضمن تشکر از تلاش های صورت گرفته اعضای کمیته، تصریح کرد: تا پایان سال نیز گشت های مشترک ادامه دارد و سایر مصالح مورد مصرف در ساخت و سازها از جمله میلگرد، سیم،کابل، لوله پلی اتیلن و... توسط کارشناسان مورد بررسی قرار می گیرد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.