قدس آنلاین: معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفا استان اصفهان در همایش رؤسای ادارات خدمات مشترکین که در آبفای لنجان برگزارشد گفت : درحال حاضر همه مناطق آبفا استان اصفهان آمادگی کامل برای ارائه خدمات ۲۲ گانه مشترکین به صورت غیرحضوری از طریق درگاه های پیشخوان دولت ، پرتال شرکت و سامانه ۱۲۲ را به تمام مشترکین دارد .

راه اندازی درگاههای نوین خدمات غیرحضوری به مشترکین

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، رضا رضایی به استفاده از ارتباط موبایلی با مشترکین پرداخت و اعلام نمود : یکی دیگر از خدمات نوین که در قالب غیرحضوری به مشترکین ارائه می شود استفاده از اپلیکیشن USSD (ارتباط موبایلی با مشترکین) است . بدین منظور تاکنون 94 درصد شماره های مشترکین در سطح استان جمع آوری شده است .

وی به برگزاری اولین همایش ادارات خدمات مشترکین و درآمد استان اشاره کرد و بیان داشت : 34 نفر از رؤسای مشترکین مناطق در آبفای لنجان حضور یافتند تا تدابیری همچون چگونگی راه اندازی درگاههای نوین ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکین عنوان شود که در این زمینه می توان به سامانه 122 اشاره کرد به طوریکه مشترکین می توانند با برقراری ارتباط با این سامانه از خدمات غیرحضوری آبفا استان اصفهان بهره مند شوند .

رضایی اظهار داشت : مشترکین در آینده ای نزدیک می توانند با ارتباط با سامانه 122 شماره کنتور خود را اعلام نمایند تا قبوض آنها صادر شود این درحالیست که مشترکین هر دوره نمی توانند شماره کنتور خود را به صورت غیرحضوری اعلام کنند بلکه بعضاً بنا به دلایلی که مشترک قادر به پاسخگویی به مأمورین کنتورخوان نباشد می تواند در آن صورت اقدام به اعلام غیرحضوری شماره کنتور خود نمایند .

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفا استان اصفهان ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکین را بسیار حائز اهمیت خواند و خاطرنشان ساخت : استفاده از ظرفیت های دفاتر پیشخوان بسیار مؤثر در ارائه خدمات شرکت آبفا به مشترکین به صورت غیرحضوری می باشد و مشترکین می توانند با بهره گیری از ظرفیت های دفاتر پیشخوان از خدمات شرکت آبفا استان اصفهان بهره مند شوند .

رضایی بر کاهش مطالبات هم تأکید نمود و خاطرنشان ساخت : کاهش مطالبات در ماههای پایانی سال باید محقق شود . بدین منظور باید اخطاریه با الصاق به قبوض به مشترکین بدهکار تحویل داده شود و نظارت دقیق بر توزیع اخطارهای بدهی و پرمصرف در دستور کار قرار گیرد .

وی اعلام کرد : کشف انشعابات غیرمجاز باید با دقت دنبال شود و با متخلفین مطابق قانون برخورد گردد و همه کنتورنویس ها هم باید با فرم کامل و کارت شناسایی اقدام به وظایف محوله نمایند .

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.