قدس آنلاین - ایلام: جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: ترافیک در مسیرهای منتهی به مهران بسیار سنگین است و از مردم تقاضا می کنیم که دیگر به مهران مراجعه نکنند.

مردم به مهران مراجعه نکنند/ در حال مدیریت بازگشت زوار هستیم

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، سردار محمدجواد زاده کمند با بیان اینکه امکان خروج زائران از مرز مهران دیگر وجود ندارد، اظهارداشت: هم اکنون ترافیک سنگین در جاده های ایلام به مهران و دهلران - مهران سنگین است و این موضوع تردد به پایانه مرزی مهران را غیر ممکن کرده است.

وی با اشاره به اینکه در حال مدیریت تردد، تخلیه سالن های ترانزیت جهت تسهیل در ورود زائران به پایانه مرزی مهران هستیم لذا از مردم تقاضا داریم دیگر به مهران مراجعه نکنند، افزود: عوامل پلیس راه در جاده های منتهی به مهران مستقر و در حال ساماندهی و کنترل ترددها هستند ولی از مردم بویژه رانندگان وسایل نقلیه می خواهیم با ماموران پلیس همکاری کنند.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارانی بودن بیشتر مناطق استان ایلام در روزهای پایانی هفته جاری، خاطرنشان ساخت: از مردم می خواهیم از ترددهای غیر ضرور در جاده های ارتباطی این استان خودداری و به توصیه های پلیس توجه کنند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.