قدس آنلاین- تبریز: سرپرست معاونت هماهنگی امور اقصادی و بین‌الملل استاندار آذربایجانشرقی‌ گفت: به واحدهای فاقد پروانه تا آخر اسفند مهلت داده می‌شود تا نسبت به اخذ پروانه اقدام کنند، در‌غیر‌این‌صورت از طریق مراجع قانونی برخورد خواهد شد.

فرصت ۳ ماهه برای اخذ پروانه / با واحدهای فاقد پروانه برخورد قانونی خواهد شد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، احمد محمدزاده امشب در نشست شورای استاندارد استان آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه با توجه به مصوبه نشست گذشته مبنی بر کنترل لازم واحدهای تولیدی فاقد مجوز، توسط سازمان صنعت و معدن و تجارت و اداره‌کل استاندارد، اظهار داشت: مصوبه‌ای که در این شورا به تصویب می‌رسد لازم الاجرا بوده و همه دستگاه‌ها مکلف به انجام آن هستند.

 

وی افزود: به واحدهای فاقد پروانه نیز تا آخر اسفند مهلت داده می‌شود تا نسبت به اخذ پروانه اقدام کنند، در غیر این صورت از طریق مراجع قانونی برخورد خواهد شد.

محمدزاده با اشاره به ترویج استاندارد از طریق رسانه ملی در استان، ادامه داد: در این زمینه باید تعامل بین مرکز صدا و سیمای استان و استاندارد ایجاد شود تا بتوانند به نتایج مثبتی در این زمینه برسند.

رئیس شورای استاندارد استان، با بیان اینکه باید با تلاش و همدلی و همکاری مسائل و کارها را در استان می‌توانیم پیش ببریم، بیان کرد: بر اساس اعلام دو ماه گذشته شورای استاندارد، اهالی تشکلات و انجمن‌ها می‌توانند موارد و مشکلات خود در مورد استاندارد را در این شورا بیان کنند، اما تا به امروز موردی اعلام نشده است.

وی تصریح کرد: عدم اعلام مشکل یا موردی در مورد استاندارد از طریق تشکل‌ها به معنای این است که یا مشکلی وجود ندارد و یا اینکه اگر هم مشکلی هست گفته نمی‌شود که با توجه به این امر تشکل‌ها بعدا نباید گله‌مند باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.