نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع‌های وقف محدودیت ندارد، ولی با توجه به مشکل ضعف رسانه ای ورود آن به موضوع های مختلف محقق نشده است.

رسانه ها موضوع وقف را گسترش دهند

به گزارش قدس آنلاین ،حجت الاسلام نصر الله پژمان فر، در همایش وقف و رسانه در مشهد با اشار ه به این که وقتی درباره وقف سخن گفته می شود، به کارهای خاصی توجه داده می شود، اظهار داشت: این در حالی است که موضوع های وقف محدودیت ندارد، ولی با توجه به مشکل ضعف رسانه ای ورود آن به موضوع های مختلف محقق نشده است.

وی  با بیان این که پویایی وقف جوابگوی نیازهای انسانی بوده است، ابراز داشت: اوقاف اگر تنوع متعلقات وقف را با توجه به تنوع موضوعات آن زمان ارائه دهد، زمینه گسترش وقف بیشتر محقق خواهد شد.

عضو کارگروه رسانه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز وقف می تواند به مسائل زیادی وارد شود، گفت: وقف در معنایی جامع، شامل پشتوانه بودن برای همه کارها می باشد و می تواند برای فکرها و اندیشه ها نیز پشتوانه خوبی باشد.

حجت الاسلام پژمان فر با تاکید بر اینکه امروز رسانه می تواند انگیزه ایجاد کند و اگر در مسیر خودش قرار بگیرد اثر خوبی داشته و گرنه نتیجه مثبتی نخواهد داشت، یادآور شد: وابسته شدن همه ظرفیت ها به کارها و بودجه های دولتی از مشکلات امروز است در حالی که ظرفیت مردم می تواند کار خوبی باشد و ابعاد وقف را مشخص کنیم.

وی با بیان اینکه امروز رسانه نتوانسته مسئله وقف را نشان دهد، ابراز داشت:  به طور مثال، تا حالا فیلمی نداشته ایم که بتواند ظرفیت وقف را تبیین کند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اذعان بر اینکه امروز توان رسانه ای در دست های جریان های منحرف دنیاست، گفت: این رسانه ها با استفاده از ظرفیت خود، موجب بمباران و استفاده از منافع کشورهای دیگر یا نظام چینی برای جهان سوم و کشورهای در حال توسعه شده و یا اینکه حق وتو را به ناحق در دست چند کشور قرار داده اند.

منبع: «حوزه» 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.