مديرعامل شركت گاز استان خراسان رضوي از افزايش ۱۶ درصدي مصرف گاز در پاييز امسال خبر داد.

افزايش۱۶ درصدي مصرف گاز در سرماي پاييزي خراسان رضوي

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومي شركت گاز استان خراسان رضوي، حبيب‌الله صادقي با عنوان اینکه با آغاز سرماي پاييزي همه ساله شاهد افزايش نسبي مصرف گاز در استان هستيم، اظهار كرد: با توجه به اهتمام شركت ملي گاز ايران مبني بر گازرساني بدون وقفه در فصول سرد سال، مشتركان گرامي نيز مي بايستي با صرفه جويي و رعايت الگوي مصرف بهينه، همكاري لازم را در جهت پايداري اين نعمت خدادادي به‌عمل آورند.

وي خاطرنشان كرد: رابطه مستقيم كاهش دما و افزايش مصرف گاز امري است كه بي‌شك نيازمند همكاري و مشاركت مردم در امر پايداري گاز طبيعي است.

صادقي حرارت استاندارد در منازل را دمايي در مابین 18 تا 21 درجه سانتيگراد دانست و افزود: وسايل گازسوز براي سوختن نياز به هوا و اكسيژن كافي دارند و لذا بايد هواي مورد نياز آن‌ها تامين شود تا از كاهش اكسيژن محيط جلوگيري شود.

وي اضافه كرد: رعایت مسایل ایمنی، اصلي مهم در استفاده از اين نعمت خدادادي است و با توجه به افزايش همه ساله تعداد مشترکان، باید دقت بیشتری از سوي مردم در زمينه پيشگيري از بروز حوادث گاز گرفتگي به‌عمل آيد.

صادقي تصريح كرد: هدف شركت گاز استان خراسان رضوي ارایه مطلوب خدمات است و در همين راستا از همه مشتركان گرامي درخواست داريم تا از طريق تماس با مركز ارتباطات مردمي اين شركت با شماره تلفن 37074 ضمن ارایه پيشنهادات و انتقادات، ما را در امر خدمت رساني مطلوب ياري كنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.