پرواز شماره IV۷۹۱۱ هواپیمایی کاسپین که بنا بود چند ساعت قبل در فرودگاه امام خمینی (ره) فرود بیاید با تاخیری طولانی‌مدت به تهران رسید و مسافران این هواپیما به نشانه اعتراض هواپیما را ترک نکردند.

تاخیر چند ساعته هواپیمای کاسپین در پرواز نجف – تهران/ مسافران پیاده نمی‌شوند

به گزارش قدس انلاین به نقل از ایسنا، یک منبع آگاه در فرودگاه امام خمینی (ره) با تایید این خبر به ایسنا گفت: در حال حاضر مسافران معترض در هواپیما نشسته‌اند و مسوول هواپیمایی کاسپین در تلاش است با متقاعد کردن آنها مقدمات تخلیه هواپیما را فراهم کند.

این هواپیما که بنا بود حدود هشت ساعت قبل وارد تهران شود با تاخیری طولانی مدت پرواز کرد تا طبق اطلاعات رسمی ثبت شده در سامانه فرودگاه امام خمینی (ره) در ساعت 8:59 صبح به زمین بنشیند. همچنین سایت این فرودگاه اعلام کرده زمان طبق برنامه فرود این هواپیما باید 1:15 دقیقه نیمه‌شب می‌بوده است.

در طول روزهای گذشته با توجه به هجوم چند هزار نفری زائران کربلا به فرودگاه نجف و البته محدودیت امکانات گسترده‌ای که در این فرودگاه وجود دارد بخش زیادی از پروازها با تاخیر و یا با مشکل مواجه شده‌اند هرچند به نظر می‌رسد تاخیر هشت ساعته در یک پرواز احتمالا حاکی از ایرادی دیگر در فرآیند این پرواز است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.