قدس آنلاین لرستان -شهروندان فهیم خرم‌آبادی در اقدامی زیست محیطی در دریاچه کیو مرغابی رها می‌کنند.

دریاچه کیو را مرغابی باران می‌کنیم

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، مردم خرم‌آباد برای توسعه زیبایی شهر، ترویج فرهنگ مناسب شهرنشینی و تأکید بر لزوم توجه به حقوق محیط زیست روز چهارشنبه 18 آذر ساعت 16  اقدام به رهاسازی اردک و مرغابی در دریاچه‌ی کیو می‌کنند.

این حرکت زیبای مردمی به دنبال کار ناشایست و عامدانه افرادی ناشناس ، که در یکی از شب های گذشته اقدام به تیر اندازی با اسلحه شکاری نموده و منجر به از بین رفتند سه قطعه مرغابی شده بودند ، صورت می گیرد.

در روز های نخست این موضوع به سرعت در فضای مجازی انتشار پیدا کرد و فضای مجازی شهر را تکان داده و واکنش‌های فراوانی را از سوی کاربران این شبکه‌ها درپی داشت به‌طوری که نظرات مختلفی در محکومیت این امر را به خود اختصاص داد.

با همت و تلاش عده ای از دوست داران محیط زیست و دلسوزان فرهنگ ، این امر در اولویت پاسخگویی به اذهان عمومی قرار گرفت و نتیجه ای که به همراه داشت ، اقدامی هوشیارانه در جهت التیام این ناراحتی بود.

از اعم نقاط مشترکی که در نظرات کاربران و شهروندان دیده می شود ، به زیر نظر بودن این حرکات توسط دید تیز بین نیروی انتظامی اشاره و درخواست حساسیت بیشتر این نیروی خدمت گزار و اقدام به پیگیری و بازداشت عاملین این اقدام ناشایست  مورد تقاضا بود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.