مراسم اختتاميه نمایشگاه هفته پژوهش و فناوري مشهد با حضوردکتر کافی ریاست دانشگاه فردوسی و دبیر ستاد پژوهش و فناوری استان خراسان و مهندس ارکانی معاونت توسعه، مدیریت و منابع انسانی در سالن همایش های نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد.

آئین اختتامیه نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری مشهد برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان ، محمد کافی در اختتامیه نمایشگاه پژوهش و فناوری خراسان رضوی با رویکرد اقتصاد مقاومتی بیان کرد: نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته از نظر کمی و کیفی بهتر بود چرا که علاوه بر افزایش یک و نیم برابر وسعت نمایشگاه، همکاری خوبی میان دانشگاه‌ها، استانداری و شهرداری مشهد صورت گرفت تا آموزش، پژوهش و فناوری در کنار هم قرار بگیرند.
 وی گفت : در نمایشگاه پژوهش امسال 20 شرکت دانش بنیان، 127 شرکت فناور، 47 واحد تحقیق و توسعه و 26 دانشگاه و مرکز آموزش عالی و مرکز پژوهش فناورانه حضور داشتند.
کافی افزود : همچنین در نمایشگاه امسال 20 کارگاه تخصصی و آموزشی و جشنواره ایده های برتر برگزارشد و از این ایده ها حمایت خواهد شد تا به مرحله تجاری سازی برسد.
مهندس ارکانی نیز در اختتامیه نمایشگاه با اشاره به اهداف کلانی که برای نمایشگاه پژوهش برنامه ریزی شد افزود: بحث ترویج و معرفی دستاوردهای پژوهشگران مقوله ویژه ای است که در این نمایشگاه بستر لازم برای حمایت از ان بوجود آمد.
در مراسم انتخاب برگزیدگان نمایشگاه پژوهش امسال نیزدر بحث فناوران برتر استان،  محمد علی چمنیان ( شرکت نیان الکترونیک) ، مهدی قیافه داوودی ( شرکت دلسا)، کمال الدین مشتاقی( نیرو نماد خراسان) از شرکت های پارک علم و فناوری خراسان انتخاب شدند.
از بین شرکت های دانش بنیان  حاضر در نمایشگاه شرکت های  طاها قالب توس، صنایع کیان ترانسفو خراسان ، نیرو نماد خراسان و دنا پاژن پارس از شرکت های پارک خراسان نیز منتخب شرکت های برتر استان شدند. 
غرفه  مرکز نو آوری پارک خراسان، مرکز رشد نیشابور و غرفه شرکت آی تک  از شرکت های پارک خراسان نیز جزئ غرفه های برتر نمایشگاه شناخته شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.