معاون سازمان بسیج مستضعفین گفت: در آستانه قیام تاریخی ۹ دی، ۴ هزار نشست تبیینی در پایگاه‌های بسیج سراسر کشور برگزار می‌شود.

۴ هزار نشست تبیینی در پایگاه‌های بسیج سراسر کشور برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، سردار عبدالرضا آزادی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: روز 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با امام است، روزی است که ملت بزرگ ما با حضور میلیونی، حماسی و خیره‌کننده خود طومار فتنه‌ گران را درهم پیچید.

وی افزود: ما در ایام نهم دی باید تلاش کنیم با واکاوی و تبیین فتنه و دست‌های پشتِ پرده و خسارت‌هایی که فتنه گران به کشور ما زدند، بیش از پیش ملت بزرگ و جوانان را در ابعاد فتنه و حماسه بزرگ نهم دی قرار دهیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین مهم‌ترین رویکرد در ایام نهم دی را رویکرد روشنگرانه و تبین‌گرایانه دانست و خاطرنشان کرد: قریب به چهار هزار نشست تبیینی و روشنگرانه را در پایگاه‌های بسیج سراسر کشور پیش‌بینی کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: با همکاری صدا و سیما تولیداتی همچون مستند، نماهنگ و ویژه‌نامه برای سطوح نخبه جامعه و اساتید دانشگاه پیش‌بینی کرده‌ایم؛ تلاش ما این است که با بهره‌گیری از اساتید، مربیان و سخنوران خوب، جلسات روشنگری را برگزار کنیم؛ هدف ما آن است که حماسه نهم دی فراموش نشود و به‌عنوان حماسه‌ای عبرت‌آموز در تاریخ انقلاب اسلامی همواره مورد توجه قرار گیرد.

سردار آزادی گفت: مهمترین مسئله در انتخابات حضور پرشور و مشارکت ملت است که همواره با روحیه انقلابی این اتفاق افتاده است؛ پس از مشارکت مردم، انتخاب اصلح، مطرح می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.