عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز عده‌ای بسیج را به عنوان جریان تندرو و افراطی متهم می‌کنند، متاسف هستیم چرا که دفتر بسیج در برخی از دانشگاه‌ها تعطیل می‌شود و به اسم اعتدال انواع القاب را به بسیجی می‌دهند.

می‌خواهند آمریکا را دوست جلوه دهند/ دفاتر بسیج در دانشگاه‌های کشور در حال تعطیلی است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: پیامبر در مقابل کفار بسیار استوار و مقاوم بودند و برای مواضع دینی ایستادگی می‌کردند.
 
نماینده مردم مشهد در مجلس افزود: امروز برخی می‌گویند پیامبر رحمت فراگیر برای همه، حتی کفار بود که باید گفت این اشتباه است چرا که خاکریز مقاوم در برابر جریان کفر بودند و کوتاه نمی‌آمدند.
 
وی بیان کرد: ایشان می‌فرمودند لبخند زدن به جریان کفر اشتباه است و معنای آن همان نفوذی است که رهبر معظم انقلاب آن را مطرح کردند.
 
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امروز جریان کفر در دو مسیر حرکت خود را قرار داده، نخست می‌خواهد با جریان سخت خود مقابل جریان ناب قرار بگیرد، در دوران انقلاب اسلامی استکبار جهانی در ارتباط با براندازی این نظام سرمایه‌گذاری کرد و انواع و اقسام توطئه‌ها و هجمه‌ها را به کشور وارد کردند.
 
پژمانفر تصریح کردند: با پایداری و ایستادگی مردم ما، تهاجم آنها خنثی شد و نتوانستند به اهداف خود برسند لذا امروز که روز قدرت ماست آنها می‌دانند با جنگ سخت نمی‌توانند هدفی را علیه ما انجام بدهند، امروز با وارد شدن به صف دوستان و شکاف بین جریان‌های انقلابی به دنبال نفوذ هستند.
 
وی ادامه داد: وزیر دفاع وقت آمریکا می‌گفت در جنگ سخت امکان پیروزی مقابل ایران را نداریم و توصیه می‌کنم پول بیشتری را در ارتباط با جنگ نرم هزینه کنیم و باید کاری کنیم که به فکر جوانان ایران وارد شویم لذا امروز سرمایه‌گذاری در مسیر نفوذ است.
 
نماینده مردم مشهد در مجلس خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری بارها و بارها کلمه نفوذ را به کار برده‌اند و نگرانی خود را نسبت به این موضوع ابراز کردند، امروز هدف آمریکا این نیست که عقب‌نشینی کند و به تعبیر مقام معظم رهبری ممکن است جنگ را آغاز کنند.
 
وی تاکید کرد: حمله نظامی در دستور کار نیست و از آن می‌ترسند اما نفوذ برایشان در اولویت است، مقام معظم رهبری فرمودند نفوذ را در بین جوانان ما و نسل‌های بعدی انقلاب می‌خواهند عملی کنند، امروز باید در این مسیر سرمایه‌گذاری کنیم که جوانان بدانند آمریکا دشمن آنها نیست.
 
پژمانفر یادآور شد: وقتی به پیامبر پیشنهاد شد که با کفار مدارا کنند، فرمودند قسم به خدا که من عقب‌نشینی نخواهم کرد، امروز عقب‌نشینی و مدارا با دشمن کردن زمینه نفوذ را فراهم می‌کند.

وی افزود: بعضی‌ها فکر می‌کنند لبخندهای ژکوند زدن، دست دادن و ارتباط داشتن با دشمن ایرادی ندارد،چرا پیامبر(ص) مدارا نکردند؟ در برابر جریان کفر باید سرسخت بود چرا که راه نفوذ دشمن همین انعطاف به خرج دادن‌ها و پشت میز مذاکرات نشستن است.
  
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: امروز استکبار جهانی می‌خواهد پشت میز مذاکرات ایران را به عقب براند، زیرا انقلاب اسلامی تبدیل به یک مدلی شده که افراد مختلف در نقاط دنیا به فرهنگ ایران اقتدا می‌کنند.

وی بیان کرد: اسلام هراسی امروز در دستور کار استکبار است و طراحی گروهک‌های تروریستی برای ایجاد چهره خشن اسلام در دستور کار دشمنان قرار دارد.

نماینده مردم مشهد در مجلس بیان کرد: اسلام امروز در دل مردم دنیا جای پیدا کرده است، آنها حتی می‌خواهند نشان دهند اسلام در مقابل استکبار است، بر این اساس امروز نیروهای انقلابی را به تعبیر رهبر معظم انقلاب متهم به افراطی و تندروی بودن می‌کنند.

وی ادامه داد: وقتی دشمنان ما مایوس شدند، آنگاه با موضوع نفوذ وارد عمل می‌شوند و نباید از آن غافل شد چرا که با جریان انحرافات اخلاقی، ایجاد رخنه در مواضع مسئولان، جوانان ما را بمباران فکری می‌کنند به عنوان مثال وزیر دفاع آمریکا می‌گفت دست از مرگ با آمریکا بردارید ما هم از مقابله با شما دست بر می‌داریم، در موضوع مذاکرات نیز نه تنها خواسته‌های ما را تامین نکردند بلکه انواع افتراها را نیز به ما زدند، امروز راه نخست مقابله با این موضوع این است که پایگاه‌های بسیج و کانون‌های مساجد را تقویت کنیم.
 
پژمانفر تبیین کرد: امروز عده‌ای بسیج را به عنوان جریان تندرو و افراطی متهم می‌کنند، متاسف هستیم چرا که دفتر بسیج در برخی از دانشگاه‌ها تعطیل می‌شود و به اسم اعتدال انواع القاب را به بسیجی می‌دهند که در متن انقلاب اسلامی خدمات ارزنده‌اش وجود دارد، حتی امروز اجرای کنسرت‌ها و بدترین برنامه‌های بی بند وباری به همراه اردوهای مختلط دختر و پسر در این دانشگاه‌ها آزاد است و دستور می‌دهند حراست دانشگاه نسبت به کسانی که حتی متعرض به دانشجویانی که بدرفتاری می‌کنند، مقابله کنند.
 
نماینده مردم مشهد در مجلس ادامه داد: امروز مشاهده کنید بیشترین حمله‌ها را به کدام ائمه جمعه و شخصیت‌ها در کشور می‌کنند؟ امروز چند نفر هستند که تخریب علیه آنان رخ می‌دهد و دائم گفته می‌شود که آنها افراطی هستند.

وی در پایان یادآور شد: متاسفانه امروز در روزنامه‌های خودشان اسلام را زیر سوال می‌برند، حتی چند روز پیش یکی از آنها اربعین حسینی چند میلیونی را زیر سوال بردند که در ادامه کمیسیون فرهنگی نسبت به این موضوع اعتراض کرد اما یک کلمه در شورای مطبوعات حرفی زده نشد، در حالی که گاهی برخی از روزنامه‌ها زبان انتقاد در برابر این بی بند و باری‌ها و انحرافات دارند به مقابله با آنها می‌آیند و با شدت برخورد می‌کنند.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.