قدس آنلاین: رئیس کمیسیون بهبود فضای کسب و کار اتاق بازرگانی استان اصفهان گفت: موتور محرکه اتاق بازرگانی، کمیسیون‌های تخصصی‌اند که با برگزاری جلسات و نشست‌های تخصصی خوراک اصلی اتاق برای ارائه به تصمیم‌سازان را فراهم می‌کنند.

کمیسیون های تخصصی موتور محرکه اتاق بازرگانی اصفهان هستند

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، مرتضی بیشه در هفتمین جلسه کمیسیون سیاست گذاری و پایش اتاق بازرگانی اصفهان اظهار کرد: برای جلوگیری از فعالیت های جزیره ای در استان اصفهان و به منظور بهبود فضای کسب و کار، ماموریت اتاق در قالب چارت سازمانی باید مشخص شود.

وی بیان کرد: موتور محرکه اتاق بازرگانی، کمیسیون‌های تخصصی‌اند که با برگزاری جلسات و نشست‌های تخصصی خوراک اصلی اتاق برای ارائه به تصمیم‌سازان را فراهم می‌کنند.
رئیس کمیسیون بهبود فضای کسب و کار اتاق بازرگانی استان اصفهان اظهار کرد: برنامه راهبردی کمیسیون‌های تجارت، امور اجتماعی و معادن در دست تهیه است و به زودی از این برنامه‌ها رونمایی می‌شود.
وی اضافه کرد: این برنامه شامل فعالیت‌های سه و شش ماهه و یک ساله برای کمیسیون‌ها بوده و تمامی فعالیت‌ها قابل اندازه‌گیری و پایش است
بیشه تاکید کرد: برنامه راهبردی شامل مشخص شدن برنامه‌های کاری کمیسیون و تعریف خدمات اتاق و ارایه پیشنهادات دسته بندی شده همراه با ارائه اولویت به مسئولان سه قوه است.
رئیس کمیسیون سیاست‌گذاری و پایش اتاق بازرگانی اصفهان نیز در این جلسه، گفت: اتاق بازرگانی اصفهان با داشتن ۱۱ کمیسیون تخصصی به تدوین استراتژی برای هر یک از کمیسیون ها با هدف اثربخشی بیشتر و جلوگیری از موازی کاری، نیاز دارد.
مصطفی رناسی تصریح کرد: در این راستا کمیسیون سیاست‌گذاری و پایش با به کارگیری مشاور متخصص به تدوین استراتژی برای هر یک از کمیسیون ها روی آورده است.
وی خواستار مشخص شدن اولویت‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت اتاق بازرگانی اصفهان و برنامه‌ریزی فعالیت‌ها بر اساس آنها شد و گفت: با توجه به افزایش حجم فعالیت‌های اتاق بازرگانی اصفهان سازمان اجرایی اتاق نیز باید متناسب با فعالیت‌ها گسترده شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.