قدس آنلاین: رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه داعش از نظر ما نابود شده است، گفت: دولت در بحث اجرای برجام به تدابیر ۹ گانه مقام معظم رهبری توجه کند و در تک‌تک مراحل اجرای برجام باید توصیه‌های ایشان مدنظر مسئولان قرار بگیرد.

عمل  به تدابیر ۹ گانه مقام معظم رهبری ضامن اجرای موفق  برجام توسط دولت/داعش از نظر ما نابود شده است

به گزارش قدس آنلاین، سردار محمدرضا نقدی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: همه نیروهای ملی و مردمی در اوج عشق و فداکاری به کشور هستند و در اجلاس بسیج که با هدف تأکید بر وحدت، حضور مردم در تمامی صحنه‌ها، مردمی بودن نظام، پیشرفت علمی، نظامی و اقتصاد مقاومتی، دفاع از فلسطین و مبارزه با تروریسم و استکبار جهانی برگزار شد به این مهم شد و در قطعنامه پایانی آن نیز به نقش کلیدی مردم و قوای سه گانه در پیشرفت کشور و اهداف و خواسته‌های به‌حق مقام معظم رهبری شد.

وی افزود: مهم‌ترین رسالت ما مراقبت از خودمان در برابر طعمه‌های شیطانی دشمنان است و اینکه در این رابطه غفلت نکنیم و دنیا طلب نباشیم و مهم‌ترین وظیفه بسیج نیز بصیرت بخشی و آگاهی بخشی مردم و پرده‌برداری از مکر و حیله دشمنان است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: باید خودمان را باور کنیم و خودباوری در برداشتن گام‌های بلند و ثمربخش بسیار مؤثر است.

نقدی درباره تهدیدات اخیر داعش علیه ایران گفت: داعش از نظر ما نابود شده و کار و فعالیتش در با اقدام هوشمندانه روسیه در سوریه به پایان رسید و معتقدیم که نابود شده است.

وی بیان کرد: دولت در بحث اجرای برجام به تدابیر 9 گانه مقام معظم رهبری توجه کند و در تک‌تک مراحل اجرای برجام باید توصیه‌های ایشان مدنظر مسئولان قرار بگیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.