رئیس قرارگاه فرهنگی عمار با بیان اینکه کشور عربستان امروز به مکانی برای تربیت مکتب داعش و نیروهای تکفیری تبدیل شده است، گفت: سالانه ۱۴ هزار تکفیری در این کشور تربیت می شوند.

سالانه ۱۴۰۰۰ تکفیری در عربستان تربیت می شوند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مهر، حجت الاسلام مهدی طائب در پانزدهمین یادواره ۵۲ شهید پایگاه مقاومت بسیج شهید چمران در مسجد المهدی(عج) سمنان، ضمن اشاره به اینکه بزرگترین مرکز و منبع تربیت مکتب داعش و تکفیری ها، برخی کشورهای مسلمان منطقه هستند، افزود: متاسفانه کشور عربستان که مکه مکرمه در آنجا قرار دارد و محل ظهور حضرت امام زمان(عج) است، امروز به مکانی برای تربیت مکتب داعش و نیروهای تکفیری تبدیل شده است.

وی با اشاره به تقدس خانه کعبه به عنوان پناهگاه امنی برای ظهور حضرت مهدی (عج) خاطرنشان کرد: سالانه ۱۴ هزار تکفیری از مراکز و کانون های پرورش در عربستان تولید می شود.

رئیس قرارگاه فرهنگی عمار گفت: دشمن برای ضربه زدن به اعتقادات ما سرمایه گذاری هنگفتی انجام داده و با ابزارهای مختلف به دنبال سوزاندن اعتقادات جوانان است، ولی مردم ایران اسلامی دیندار هستند.

طائب با تاکید بر اینکه شهدا جوانان و نوجوانان ما را حفظ کرده اند، تصریح کرد: جوانان ایران اسلامی از شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی الگو می گیرند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران مقدمه ساز حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) است و علت حمله طولانی مدت دشمن به این نظام مقدس در تمامی جبهه های نظامی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی تنها به همین علت است.

رئیس قرارگاه فرهنگی عمار با اعلام اینکه شهدا برای همیشه زنده اند و در دنیا اثر دارند، اظهار کرد: انسان تا زنده است اثر می گیرد و اثر می گذارد، این اثرگذاری و اثرپذیری که به واسطه جسم است تا زمانی که فرد زنده باشد وجود دارد، ولی شهدا هم در دنیا اثر گذاری دارند و پرونده اعمال شان به خوبی باز است.

محمدرضا خباز استاندار، محمد همتیان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری، سیدعباس دانایی فرماندار، علیرضا خسروی نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی شهر در مجلس شورای اسلامی، خانواده معظم شهیدان و ایثارگران و اقشار مختلف مردم سمنان در این آئین حضور داشتند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.