قائم مقام وزیر کشور گفت: براساس آخرین آمار تا کنون ۱۴۷ داوطلب برای نام نویسی در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و ۸۴۵ داوطلب برای نام نویسی در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به وزارت کشور و فرمانداری های حوزه های انتخابیه مراجعه کرده اند.

مراجعه ۱۴۷ داوطلب انتخابات مجلس خبرگان رهبری و ۸۴۵ داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی

 به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، حسینعلی امیری روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: از تعداد 845 نفر که برای نام نویسی در انتخابات مجلس شورای اسلامی مراجعه کردند نام نویسی 421 نفر تکمیل و مابقی در حال تکمیل است.
وی ادامه داد: همچنین از تعداد 147 نفری که برای نام نویسی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری مراجعه کرده اند نام نویسی 94 نفر تکمیل و مابقی در حال تکمیل مدارک هستند.
سخنگوی وزارت کشور گفت: با توجه به اینکه امروز نام نویسی همزمان دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را داشتیم شاهد حضور جمعیت زیادی در حوزه های نام نویسی بودیم.
امیری از داوطلبان دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری خواست تا با همراه داشتن مدارک کامل به ستادهای نام نویسی مراجعه کنند تا نام نویسی آنان با سرعت بیشتری انجام شود.
وی ادامه داد: تا کنون جوانترین و مسن ترین فردی که در انتخابات مجلس خبرگان رهبری نام نویسی کرده اند 28 ساله و 92 ساله بوده اند.
قائم مقام وزیر کشور همچنین به داوطلبان توصیه کرد نام نویسی را به روزهای پایانی موکول نکنند.
امیری اظهارامیدواری کرد انتخاباتی پرشور و پرشکوه در هفتم اسفندماه سال جاری در سراسر کشور داشته باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.