مدیر پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور گفت:پایداری جو در نیمه شمالی کشور تا اوایل هفته آینده است که پیامد آن افزایش آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خواهد بود. هر چند که دیروز چگالی آلاینده‌ها در تهران، کرج، اراک و اصفهان به بیشینه خود رسید، انتظار می‌رود امروز از شدت آن کاسته شود.

آلاینده‌ها در نیمه شمالی، تا اوایل هفته آینده هستند/شدت بارش‌ها؛ امروز در 7 استان
به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان،احدوظیفه  گفت: از ظهرروز گذشته سامانه بارشی فعالی از جنوب غرب وارد کشور شده است. این سامانه امروز، علاوه بر نواحی ذکر شده در برخی از مناطق شرق و جنوب شرق سبب بارش برف و باران و همچنین از اوایل شب و طی روز، با نفوذ جریانات شمالی، بارش پراکنده و کاهش نسبی دما در استان‌های ساحلی دریای خزر رخ خواهد داد.
 
مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور افزود: فردا با حرکت این سامانه بارشی به سوی شرق شاهد ابرناکی و بارش برف و باران در مناطق جنوبی، شرقی و جنوب شرقی خواهیم بود.
 
وظیفه ادامه داد: شدت  طی امروز در شرق خوزستان، غرب فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، لرستان و جنوب اصفهان و فردا در استان‌های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، شمال و غرب هرمزگان و غرب کرمان وجود خواهد داشت و سامانه فوق تا روز یکشنبه هفته آینده در نیمه جنوبی کشور فعال خواهد بود.
 
مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور افزود: لازم به ذکر است تداوم پایداری جو در نیمه شمالی کشور تا اوایل هفته آینده است که پیامد آن افزایش آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خواهد بود.
 
وظیفه افزود: هر چند که دیروز چگالی آلاینده‌ها در تهران، کرج، اراک و اصفهان به بیشینه خود رسید، انتظار می‌رود امروز از شدت آن کاسته شود.
 
احد وظیفه در خصوص وضعیت هوای امروز استان تهران گفت: تهران امروز نیز ابری همراه با غبار محلی و بارش پراکنده و در اواخر وقت با کاهش ابر روبرو خواهد بود و همچنین فردا نیز شاهد کمی ابری تا نیمه ابری در پاره‌ای نقاط غبار محلی در استان تهران هستیم.
 

هم اکنون (ساعت 6:30 صبح پنج شنبه) دمای هوای تهران 4 درجه و اصفهان 2 درجه بالای صفر است و دمای هوای استان های اردبیل 5 درجه و کردستان 7 درجه و تبریز 5 درجه زیر صفر است .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.