جمعی از اهالی رسانه های کشور آذربایجان پس از بازدید از کتابخانه مرکزی و موزه های آستان قدس رضوی با حضور در مرکزنمایشگاه ها و همایش های آستان قدس رضوی با دستاوردهای این آستان مقدس در زمینه های مختلف آشنا شدند.

اهالی رسانه های کشور آذربایجان از دستاوردهای آستان قدس رضوی بازدید کردند

به گزارش قدس انلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، این گروه را که شامل 9 نفر از اصحاب رسانه کشور آذربایجان از قبیل شبکه تلویزیونی اجتماعی APA ، ITV ، AZ و خبرگزاری اسپوتینک این کشور می شدند سیداحمد هاشم آبادی، سرپرست اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی همراهی می کرد.
در حاشیه این بازدید مرتضی بنیادلی، خبرنگار خبرگزاری خبرلِر آذربایجان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: هدف این گروه از سفر به مشهد و بازدید از حرم مطهر امام رضا(ع) آشنایی بیشتر و بهتر با فعالیت های این نهاد مذهبی بود که با آنچه ما امروز مشاهده کردیم قطعا زمان حضور ما در ایران برای آشنایی کامل با فعالیت های انجام شده در حرم مطهر رضوی کافی نخواهد بود و مطمئنا باید برنامه ریزی مجددی برای آشنایی بیشتر با این نهاد مذهبی موفق انجام شود.
وی با اشاره به این مطلب که 4 سال قبل به مشهد سفر کرده است، افزود: از آن مدت تا بحال تغییرات بسیاری در حرم مطهر رضوی اتفاق افتاده است و این نشان از پیشرفت روزافزون این آستان مقدس دارد.
بنیادلی تصریح کرد: به امید خدا نتیجه این سفر به گونه ای خواهد بود که بتوانیم مردم آذربایجان را با خدماتی که در حرم مطهر رضوی به زائران ارائه می شود آشنا کنیم و بازخورد این سفر به صورت مستندسازی، خبری و گزارشی در اختیار مردم آذربایجان قرار خواهد گرفت.
خبرنگار خبرگزاری خبرلِر آذربایجان در ادامه افزود: اطلاع رسانی دستاوردها و فعالیت های علمی،فرهنگی، پژوهشی و اقتصادی آستان قدس رضوی می تواند به رشد و رونق این فعالیت ها اضافه کند به طوریکه چنانچه این فعالیت ها در رسانه های کشورهای مسلمان به زبان های مختلف انتشار یابد می تواند بازار جدیدی را برای آنان ایجاد نماید.
لازم به یادآوری است: این گروه پس از بازدید از مرکز همایش ها و نمایشگاه های آستان قدس رضوی میهمان خوان پربرکت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) شدند. همچنین طبق برنامه این گروه از موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی ، بیمارستان رضوی و داروسازی ثامن نیز بازدید خواهند داشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.