دو روزنامه انگلیسی درخواست سرمربی هلندی منچستریونایتد را به شیوه‌ای طعنه‌آمیز پاسخ دادند.

 عذرخواهی کنایه‌آمیز و جالب مطبوعات انگلیس از فن‌خال + عکس

به گزارش قدس انلاین و به نقل از تسنیم،به دنبال انتقاد تند لوئیز فن‌خال از رسانه‌های انگلیسی در مصاحبه روز گذشته (چهارشنبه) خود که در آن از رسانه‌ها خواسته بود به خاطر انتشار شایعه اخراج این مربی هلندی از من‌یونایتد از او عذرخواهی کنند، برخی از نشریات انگلیسی به درخواست او پاسخی جالب داده‌اند.

روزنامه سان یکی از نشریات بود که روی صفحه نخست امروز خود واژه « ببخشید» را به اندازه بزرگی چاپ کرد و در کنار آن با قلمی ریزتر مراتب عذرخواهی‌اش را شرح داد.

سان روی جلد خود نوشته است: ببخشید که تیمت در 6 بازی اخیرش نبرده است! ببخشید که تیمت هیچ کدام از تیم‌های اول تا پنجم جدول را در این فصل شکست نداده است! ببخشید که تیمت از لیگ قهرمانان اروپا حذف شده است! ببخشید که حوصله هواداران را سر برده‌ای و اشک آنها را درآورده‌ای! ببخشید که با وجود 250 میلیون پوند سرمایه‌گذاری برای خرید بازیکنان جدید، هیچ موفقیتی برای تیمت به ارمغان نیاورده‌ای!

نشریه سان البته در گوشه‌ای دیگر از جلد خود صادقانه عذرخواهی کرده است اما نه از فن‌خال، بلکه از هواداران منچستریونایتد. این نشریه نوشته است: خالصانه‌ترین عذرخواهی‌های خود را هواداران من‌یونایتد انجام می‌دهیم. متأسفیم که هنوز او (فن‌خال) روی نیمکت‌شان است.

روزنامه میرر نیز جزو دیگر نشریاتی بوده است که با زبان کنایه از فن‌خال عذرخواهی کرده است.

منچستریونایتد در دومین فصل سرمربیگری فن‌خال با 29 امتیاز و 9 امتیاز فاصله با صدر جدول در رده پنجم قرار دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.