یک رسانه غربی سندی را افشا کرد که به موجب آن تروریست های تکفیری-صهیونیستی داعش مجاز به درآوردن اعضاء بدن اسرای خود بوده‌اند.

دستور داعش برای درآوردن اعضای بدن اسرا/افشای پازل قاچاق بدن
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مهر، بزرگان گروه تکفیری-تروریستی داعش با صدور فتوایی به صورت غیر علنی برداشتن اعضاء بدن را به نیروهای خود اجازه دادند.

رویترز بی اشاره به هشدارهای برخی کشورها برای مقابله با حامیان داعش در گزارشی در این باره اعلام کرد که افشای کنونی این فتوا نگرانی هایی درباره قاچاق اعضای بدن توسط این گروه تروریستی را مضاعف کرده است.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، فتوای مجاز بودن برداشتن اعضاء بدن در ۳۱ ژانویه سال ۲۰۱۵ میلادی صادر شده و اکنون نیز توسط رویترز مورد بررسی قرار گرفته است به وضوح نشان می دهد که داعش برداشتن اعضاء و جوارح را از بدن اسراء زنده خودبا استدلال کمک به حیات نیروهای تحت امرش مجاز دانسته و آن را به نیروهای خود در صحنه درگیری ها اعلام کرده است.

رویترز بدون اشاره و یادآوری حمایت ها و کمک های پیدا و پنهان محور غربی-عبری-عربی از خلق و گسترش داعش در خاورمیانه، در این باره اذعان کرد: نیروهای ویژه آمریکا در یورشی که در ماه می سال جاری میلادی به منطقه ای در شرق سوریه داشته اند، موفق به کشف این اسناد شده اند.

خبرگزاری مذکور در ادامه نوشت؛ در این سند که در قالب فتوا از سوی کمیته فتوا و تحقیقات داعش صادر شده آمده است: حفظ زندگانی و اندام های بدن یک کافر (اسراء داعش) در برابر حفظ جان مسلمانان! (نیروهای وابسته به تروریست ها) اهمیتی ندارد و برداشتن اندام های بدن حتی اگر به خاتمه زندگانی اسیر کافر منجر شود، منعی ندارد.

این در حالیست که به اذعان رویترز، پیشتر دولت عراق داعش را به همکاری با باندهای قاچاق اعضاء بدن انسان، به عنوان راهی برای درآمدزایی متهم کرده بود؛ در حالی که نهادهای حقوق بشری و آمریکا در آن زمان واکنشی به اعتراضات دولت عراق و اقدامی در مبارزه با تروریست های دست پرورده خود و حامیان آن ها نشان ندادند.

سند مذکور تمامی کسانی که با این گروهک تروریستی همکاری نکرده اند از قبیل مسلمان یا مسیحی را در زمره کفار قرار داده و لذا عمل به این دستور را برای آن ها مجاز اعلام کرده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.