معاون وزیر ورزش و جوانان در دیدار با مسئولین باشگاه ورزشی هنرمندان ایران گفت: ورزش و هنر یکی از مهم ترین ابزارهای پیوستگی میان ایرانیان است.

ورزش و هنر یکی از مهمترین ابزارهای پیوستگی ایرانیان است

به گزارش قدس انلاین و به نقل از ایرنا، مسئولان باشگاه ورزشی هنرمندان ایران برای هماهنگی هرچه بیشتر دومین مسابقات فوتسال هنرمندان جهان که قرار است بمناسبت ایام دهه فجر با حضور 14 تیم ازجمله کشورهای ایران، آلمان، هلند، روسیه، ژاپن، برزیل، لهستان، رومانی، سوئد، مجارستان، یونان، ترکیه، آذربایجان و سنگال در بهمن ماه سال جاری برگزار شود، جلسه ای با سیدمناف هاشمی معاون توسعه منابع و پشتیبانی برگزار کردند.
حسین یاریار مدیر عامل باشگاه، گزارش جامعی از برگزاری اولین دوره مسابقات هنرمندان جهان و همچنین چگونگی برگزاری دومین دوره این مسابقات در ایام دهه فجر با حضور 14 تیم از کشورهای مختلف جهان ارائه داد و در ادامه سید مناف هاشمی معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان گفت: وظیفه ذاتی این وزارتخانه حمایت از تمامی باشگاهها، فدراسیونهای ورزشی، ادارات کل و بخصوص نام آوران ورزش، پیشکسوتان، مربیان، داوران، ورزشکاران و دست اندرکاران آن است.
وی افزود: اعتقاد راسخ دارم خدمت به یکایک این عزیزان مایه مباهات و افتخار تمامی مدیران و دست اندر کاران وزارت ورزش و جوانان است که بتوانند با هماهنگی این عزیزان گامی در راستای ارتقا ورزش این مرز و بوم الهی بر دارند.
هاشمی ادامه داد: باشگاه ورزشی هنرمندان برای برگزاری صدها مسابقه خیرخواهانه داخلی و برون مرزی از آن جمله باشگاه هایی است که می تواند با هماهنگی بیشتر با مدیران فرهنگی و ورزشی گام های بلندتری در راستای فرهنگ سازی خوب در ورزش و هنر بر دارد.
وی اضافه کرد: ورزش می تواند در پیدایش حس میهن پرستی و اظهار و ابراز ایرانیان خارج از کشور تاثیر به سزایی داشته باشد. امروزه ورزش و هنر یکی از مهمترین ابزارهای پیوستگی ایرانیان دور از وطن به مام میهن اسلامی است. هر بار که ورزش ایران در عرصه های بین المللی و داخلی به موفقیتی نائل می شود نشاط، سرزندگی و احساس خوشبختی از هر گوشه ایران اسلامی موج می زند.
هاشمی ادامه داد: من با این نگاه، آمادگی و مشارکت وزارت ورزش وجوانان را در برگزاری دومین دوره مسابقات فوتسال هنرمندان جهان اعلام می دارم و امیدوارم با حمایت تمامی مسئولان و مدیران رسانه های تصویری، شنیداری و نوشتاری شاهد برگزاری خوب و منظم دومین دوره این مسابقات که با شعار ورزش، هنر و انسانیت است، باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.