تیم فوتبال سپاهان بعد از قرار گرفتن بر روی پله نهم جدول لیگ باید به فکر متوقف کردن صدرنشین مسابقات باشد.

 سپاهان به دنبال ثبت برد ششم در مقابل صدرنشین لیگ

به گزارش قدس انلاین و به نقل از تسنیم،ایگور استیماچ سرمربی تیم فوتبال سپاهان بعد از کسب نتایج نه چندان قابل قبول به هواداران تیمش وعده داد که سپاهان واقعی از نیم فصل دوم لیگ شکل خواهد گرفت و البته استیماچ از بخت بد باید در اولین بازی دور برگشت در خانه تیمی مثل استقلال خوزستان برود که عنوان قهرمانی نیم فصل را در کارنامه خودش دارد.

استقلال خوزستان با یک تیم جوان و هماهنگ تا به امروز تیمی مدعی در لیگ نشان داده و نختسین و آخرین باخت این تیم در لیگ امسال هم در برابر همین تیم سپاهان رقم خورده و این موضوع سبب افزایش جذابیت این مسابقه می‌شود.

سپاهان در آخرین بازی خودش در دقایق پایانی برد را با تساوی عوض کرد و در مقابل استقلال خوزستان در خانه ذوب‌آهن به پیروزی رسید و برد سپاهان در بازی روز شنبه می‌تواند به نوعی انتقام شکست تیم همشهری را از عبدالله ویسی بگیرد.

غایبان

محمد طیبی در بازی قبلی مقابل ذوب‌آهن اخطار گرفت و به خاطر محرومیت بازی در مقابل سپاهان را از دست داد. حکیم نصاری هم مصدوم است و به این بازی نخواهد رسید. اما در ترکیب سپاهان عبدالله کرمی و حبیب گردانی بعد از پشت سر گذاشتن یک جلسه محرومیت به ترکیب تیم خودشان بازخواهند گشت و البته باید دید که آیا استیماچ به مانند بازی‌های قبلی باز هم محرم نویدکیا و هادی عقیلی را بر روی نیمکت می‌نشاند یا نه؟ البته سپاهانی‌ها در تلاش بودند تا مجوز بازی لوسیانو پریرا و لئوناردو پادوانی را برای این مسابقه دریافت کنند ولی به نظر می‌رسد که این اتفاق عمرش به بازی در مقابل استقلال خوزستان نرسد.

چهره ویژه

عبدالله ویسی بهترین دوران بازی خودش را در تیم فوتبال سپاهان پشت سر گذاشت و خودش را همیشه مدیون فوتبال سپاهان می‌داند. در حقیقت او با وجود خوزستانی بودن یک سپاهانی دو آتشه است و هیچ بعید نیست که روزگاری نه چندان دور بر روی نیمکت تیم سابق خودش بنشیند.

به همین خاطر تقابل او با سپاهان می‌تواند اهمیت بسیار زیادی داشته باشد. حسن بیت سعید مهاجم خوزستانی‌ها هم که در کورس آقای گلی قرار دارد در این مسابقه رقابت جالبی با مدافعان تیم سپاهان خواهد داشت. در ترکیب نماینده فوتبال اصفهان هم بازیکنی مثل مهدی شریفی بازی می‌کند که سابقه بسیار خوبی در گلزنی به استقلال خوزستان داشته است.

تاریخچه

این مسابقه ششمین بازی این دو تیم در تاریخ لیگ برتر خواهد بود و نکته جالب اینجاست که هر 5 بازی قبلی با برتری سپاهان به پایان رسیده و این یک نتیجه فوق العاده برای نماینده فوتبال اصفهان به حساب می‌آید. در اولین بازی که در لیگ سیزدهم برگزار شد سپاهان در خانه استقلال خوزستان با 2 گل محمد غلامی و هادی عقیلی به برتری دست پیدا کرد.

در بازی برگشت هم گلزنی علی کریمی، مهدی شریفی و هادی عقیلی در مقابل تک گل مهدی خیری باعث برتری 3 بریک سپاهان شد. در سال گذشته هم سپاهان ابتدا در مسابقه رفت با دو گل مهدی شریفی و وریا غفوری در برابر گلهای محمد اوسانی و روح الله سیف‌الهی موفق به کسب برد 3بر2 شد.

در بازی برگشت هم سپاهان که در کورس قهرمانی قرار داشت در اهواز با دو گل پریرا و تک گل محرم نویدکیا یک برد ارزشمند3بریک در برابر استقلال خوزستان بدست آورد. آخرین مسابقه این دو تیم هم در هفته اول لیگ امسال برگزار شد که مهدی شریفی یک گل به استقلالی‌ها زد تا سپاهان پنجمین برد متوالی خودش را در مقابل این حریف خوزستانی بدست بیاورد.

پیش‌بینی

ایگور استیماچ و سپاهان تا به امروز دو مسابقه خارج از خانه برگزار کرده‌اند که اولی با شکست در مقابل گسترش فولاد همراه شد و دومین بازی هم نتیجه‌ای به جز تساوی یک بر یک برای سپاهان حاصل نشد بنابراین کسب یک امتیاز از خانه تیم صدرنشین لیگ آن هم در شرایط فعلی سپاهان یک نتیجه خوب و قابل قبول به حساب می‌آید.

ترکیب احتمالی

سپاهان: رحمان احمدی، محمد علی احمدی، عبدالله کرمی، وریا غفوری، حبیب گردانی، علی کریمی، میلاد سرلک، فوزیل موسی اف، رسول نویدکیا، مهدی شریفی و محمدرضا خلعتبری

استقلال خوزستان: فرناندو خسوس، دانیال ماهینی،موسی کولیبالی، عقیل کعبی، میثم دورقی، ادواردو سوراز، اصغرعاشوری ،جلال عبدی، حسن بیت سعید، روح الله سیف االهی و مهدی زبیدی

برنامه هفته شانزدهم لیگ برتر

شنبه 5 دی ماه 

ذوب‌آهن - ملوان، ورزشگاه فولادشهر، ساعت 15
محمدرضا اکبریان - بابک داوری - محمد عطایی - علی صفایی، ناظر: نجاتی

راه آهن - فولاد خوزستان، ورزشگاه شهدا، ساعت 15
پیام حیدری - رضا سخندان - سعید علی‌نژادیان، ناظر: رضا عادل

استقلال خوزستان - سپاهان - ورزشگاه غدیر، ساعت 15
محسن ترکی - مهدی الوندی - حسین رحیمی‌پور - مهدی مرجان‌زاده، ناظر: شکور

پدیده - پرسپولیس، ورزشگاه ثامن - ساعت 14:45
رضا کرمانشاهی- محمدرضا ابوالفضلی - حسین طالقانی - علی احمدی، ناظر: فریدون اصفهانیان

یک شنبه  6 دی‌ماه 

استقلال تهران - سیاه جامگان - ورزشگاه آزادی، ساعت 16:25
بیژن حیدری- محمدرضا منصوری - علیرضا ایلدروم - موعود بنیادی فر، ناظر: مسعود عنایت

نفت تهران - تراکتورسازی - ورزشگاه تختی، ساعت 15
یدالله جهانبازی - سعید زارع - سعید آل‌وردی - غلامرضا جباری، ناظر: بطحائی

گسترش - سایپا - ورزشگاه اختصاصی گسترش، ساعت 14:30
اشکان خورشیدی - امید حاج‌محمد - عسگر محمدی - محمد حسین ترابیان، ناظر: جعفری

استقلال اهواز - صبای قم - ورزشگاه تختی، ساعت 15
محمدحسین زاهدی‌فر - حسن انتظاری - امیر مبشر - جواد رحیم‌زاده، ناظر: تقی‌پور

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.