رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: روز وحدت میان مسلمانان به ویژه برای مبارزه با جریان های افراطی و تکفیری ضرورتی انکارناپذیر است.

ولایتی: مبارزه با جریان های افراطی و تکفیری ضرورتی انکارناپذیر است

به گزارش قدس انلاین و به نقل از ایرنا، علی ولایتی روز شنبه در دیدار با صلاح الدین اوزگوندوز رییس جمعیت شیعیان ترکیه افزود: کشورهای همسایه در منطقه باید با جدیت در این زمینه همکاری کنند.
وی با اشاره به توطئه دشمنان تاکید کرد: دشمنان اسلام تلاش می کنند چهره خشن و حامی تروریست را به جهانیان معرفی کنند اما اسلام دین رحمت و اندیشه های والای انسانی است.
ولایتی اضافه کرد: آنچه امروز به نام اسلام از سوی جریان های تروریستی در حال معرفی است همانا توطئه دشمنان اسلام برای ایجاد تفرقه میان مسلمانان از هر مذهبی است و برای آنها تفاوتی میان شیعه و سنی وجود ندارد.
وی گفت: جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را برای ارتقای همکاری های منطقه ای و مبارزه با تروریسم و جریان های افراطی به کار می گیرد.
ولایتی افزود: باید بدانید که منطقه با همگرایی کشورهای منطقه و بدون دخالت دیگران می تواند به موفقیت دست یابد و تنها با وحدت و همگرایی تمام مسلمانان می توان در برابر توطئه دشمنان ایستادگی کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.