امام جمعه بوشهر بوشهر گفت: سپاه حفاظت هواپیمایی نقش مهمی در خنثی شدن دسیسه‌های دشمنان دارد ولی به روز شدن تجهیزات بازرسی امنیتی فرودگاه‌های استان بوشهر امری ضروری است.

 تکنولوژی بازرسی فرودگاه‌های استان بوشهر به‌روز شود

به گزارش قدس انلاین و به نقل از تسنیم،آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در همایش بزرگداشت سالروز تشکیل حفاظت هواپیمایی در بوشهر با بیان اینکه تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی دستاورد مهمی در نظام جمهوری اسلامی ایران است اظهارداشت: با ایجاد این تشکیلات  امنیت هوایی و پروازها بهبود یافت بگونه‌ای که ترفندهای دشمنان در ربایش هواپیماها خنثی شد.

وی با گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه حفاظت فرودگاهی در کشور بیان کرد: از همان آغاز تشکیل، پاسداران حفاظت فرودگاهی توانستند امنیت بسیار بالایی را در فرودگاه‌ها و پروازها ایجاد کنند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه امنیت فرودگا‌ها و پروازهای استان بوشهر بسیار بالا است گفت: سپاه حفاظت هواپیمایی نقش مهمی در خنثی شدن دسیسه‌های دشمنان دارد ولی به روز شدن تجهیزات بازرسی امنیتی فرودگاه‌های استان بوشهر امری ضروری است.

وی با بیان اینکه امنیت پرواز مهم‌ترین موضوع درهر کشور محسوب می‌شود گفت: ایمنی در پروازها در هر کشور نشان از برقراری امنیت پایدار است که دراین حوزه سپاه پاسداران امنیت بالایی در پروازها برقرار کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بااشاره به اینکه یکی از سیاست‌های استکبار بر هم زدن امنیت و آرامش در کشور است گفت: در این راستا سیاست ناامن کردن پروازها در دستور کار استکبار است که سپاه پاسداران با اقتدار و درایت امکان هرگونه ترفندی را مسدود کرده است.

صفایی بوشهری حفاظت هواپیمایی در عرصه ملی و فراملی را اثرگذار دانست و تصریح کرد: استکبار همواره عملیات ربایش و ضد امنیتی فرودگاه‌ها را در دستور کار قرار داده است.

وی با بیان اینکه حوادث پروازی در ابعاد گوناگون انعکاس بین‌المللی دارد گفت: امنیت هواپیمایی شعاع بین المللی دارد و بروز حوادث به ویژه خرابکاری در پروازها  انعکاس جهانی آن در اقتدار ملی و فرا ملی تاثیرگذار است.

رونمایی از کتاب آشنایی با هواپیمای مسافربری به نوشته ایمان غریبی و مجموعه اول و دوم آشنایی با سرویس‌های اطلاعاتی دنیا به نویسندگی یونس شهبازی از دیگر برنامه‌های این آیین بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.