سرمربی سپاهان اصفهان با ابراز امیدواری برای کسب نتایج بهتر در بازی‌های بعدی گفت: امروز مقابل بهترین تیم لیگ بازی کردیم و از ویسی تشکر می‌کنم چرا که آنها تعادل خوبی در تیم دارند.

 استیماچ: امروز خوش شانس بودیم/ مقابل بهترین تیم لیگ برتر بازی کردیم

به گزارش قدس انلاین و به نقل از تسنیم،ایگور استیماچ دقایقی پیش در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل استقلال خوزستان، اظهارداشت: به خاطر عدم حضور در کنفرانس خبری پیش از بازی عذرخواهی می‌کنم ولی امروز شاهد یک فوتبال زیبا بودیم.

وی افزود: بازی خوب دوتیم خوب لیگ را شاهد بودیم، دو تیمی که نمی‌خواستند محافظه‌کارانه بازی کنند و به همین دلیل همه از بازی لذت بردند.

سرمربی سپاهان اصفهان با اشاره به برنامه خود گفت: من به مسئولان باشگاه گفته‌ام مهم‌ترین هدف برای من به‌عنوان یک مربی آن است که تیمم خوب فوتبال بازی کند تا هواداران‌مان راضی به خانه برگردند.

وی با ابراز امیدواری برای کسب نتایج بهتر در بازی‌های بعدی گفت: امروز مقابل بهترین تیم لیگ بازی کردیم و از ویسی تشکر می‌کنم چرا که آن‌ها تعادل خوبی در تیم دارند.

استیماچ گفت: آن‌ها تیمی جوان و قوی هستند و من ار نتیجه‌ای که کسب کردیم شگفت زده نیستم چرا که استقلال خوزستان در این لیگ تا اینجا فقط 5 گل خورده که این یک آمار فوق‌العاده است.

وی با اشاره به بازی تیمش برابر ذوب آهن اصفهان گفت: برای ما یک بازی خیلی مهم مانده و آن شهرآورد اصفهان است که باید با نتیجه خوب سپری کنیم و سپس به تعطیلات برویم.

سرمربی سپاهان با اشاره به تعویض اجباری تیمش در این بازگفت: با آن تعویض اجباری حدودا 10 تا 15 دقیقه بعد تیم ما به شرایط بازی برگشت اما باید این بازی را فراموش کنیم.

استیماچ در پاسخ به سئوال خبرنگار تسنیم که از وی پرسید، فکر می‌کنید در این بازی خوش شانس بوده‌اید؟ گفت: ما در برخی بازی‌ها خوش شانس بوده‌ایم و در بعضی بازی‌ها نه، در بازی‌های قبل واقعا خوش شانس نبودیم، بنابراین ما انتظار داشتیم این بازی را خوش شانس باشیم.

وی تاکید کرد از کسب یک امتیاز این بازی واقعا خوشحالم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.