-یا توجه به پایداری شرایط جوی طی سه روز آینده، افزایش میزان غلظت آلاینده های جوی پایتخت را طی امروز و فردا شاهد خواهیم بود.

افزایش آلودگی در پایتخت/سامانه بارشی اواسط هفته می‌رسد
به گزارش  میزان،احد وظیفه، مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشوربا بیان این مطلب که انتظار می‌رود تا روز سه شنبه جوی پایدار در اغلب مناطق کشور حاکم شود، گفت: از اواخر وقت روز سه شنبه و طی روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی دیگری از سمت غرب به کشور در مناطقی از غرب و جنوب غرب کشور مجددا بارش آغاز خواهد شد.
 
وظیفه در ادامه با بیان این مطلب که تا اواسط هفته جاری با توجه به انباشت آلایندها و همچنین پایداری و سکون نسبی جو، هوای شهرهای صنعتی و پرجمعیت تهران، کرج،اراک، قم،اصفهان و تبریز غبار آلود پیش بینی می‌شود.
گفتنی است مدیرکل هواشناسی استان تهران نیزبا اشاره به پایداری شرایط جوی طی سه روز آینده، از افزایش میزان غلظت آلاینده های جوی پایتخت، طی امروز و فردا خبر داد.
 
وی اظهار کرد: برهمین آسمان بیشتر نقاط استان تهران به ویژه تهران، ری، شهریار ملارد، قدس، ورامین، رباط کریم، پاکدشت، پیشوا و اسلامشهر طی سه روز آینده غبار آلود خواهد بود.
همچنین آسمان تهران نیز امروز صاف تا نیمه ابری و در پاره ای نقاط همراه با غبار محلی خواهد بود.

 هم اکنون (ساعت 6:10 صبح یک شنبه) دمای هوای تهران 4 درجه بالای صفر است و شهرهای اصفهان 8 درجه ،کردستان 8 درجه و اردبیل 8 درجه و  همدان 3 درجه زیر صفر را تجربه می کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.