به مناسبت میلاد پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) برنامه « پیامبر مهربانی » در سیمای خراسان رضوی به مدت ۴۵ دقیقه تهیه شده است.

جشن میلاد در برنامه پیامبر مهربانی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای خراسان رضوی، تبیین سیره و روش زندگی حضرت رسول اکرم (ص)، ارتباط با حرم مطهر رضوی و انعکاس جشن ها و مراسم حرم، گزارش هایی از شهرستان های اهل تسنن، گفتگو با مولوی های اهل سنت، بررسی نقاط مشترک شیعه و سنی به منظور وحدت و انسجام ملی، اشعاری از شعرای معاصر با مضمون پیامبر گرامی اسلام و ... از بخش های مختلف این برنامه است.

این برنامه در هفته وحدت ساعت 20 تا 20:30 و در روز ولادت حضرت رسول اکرم (ص) ساعت 8 صبح تا اذان ظهر پخش می شود.

عوامل برنامه عبارتند از: تهیه کننده: علی محمد کاظمیان پور؛ کارگردان: رضا ضیغمی؛ دستیار تهیه: فاطمه وزان؛ نویسنده: نسرین حسینی؛ مجری: شهرام رفوگران؛ تصویر بردار: علی خیابانی . 

مکتب عشق در محضر رسول نبی اکرم(ص)

همزمان با ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع) برنامه « مکتب عشق » به همین مناسبت در صدای خراسان رضوی تهیه شده است.

این برنامه ساعت 9 تا 11 روز سه شنبه به تهیه کنندگی نادر افشار با موضوع وحدت شیعه و سنی به روی آنتن می رود.

پوشش جشن های سطح شهر  و داخل استان،  پوشش مراسم حرم مطهر رضوی ، گفتگو با علمای تشییع و تسنن، بسته های صوتی مختلف و ... از بخش های مختلف این برنامه است.

همچنین در برنامه رهاورد و صبح بخیر خراسان رادیو، سفری به شهرستان های تربت جام و سرخس انجام شده و در این سفرها با  امام جمعه  و مردم کار آفرین با محوریت هفته وحدت گفتگو هایی  انجام شده است.

سایر برنامه های شبکه صدای استانی نیز به این مناسبت به صورت ویژه پرداخته اند.  

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.