مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: از امروز تا روز سه شنبه جوی نسبتا پایدار در استان حاکم است و تغییر محسوسی در بهبود وضعیت دمای هوای منطقه نخواهیم داشت.

تغییر محسوسی در بهبود وضعیت دمای هوای منطقه نخواهیم داشت

به گزارش قدس آنلاین، مسعود دهملائی در گفت وگو با ایرنا افزود: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه های پیش یابی، آسمان استان تهران در این مدت صاف تا نیمه ابری و در پاره ای نقاط همراه با غبار محلی پیش بینی می شود.
وی خاطرنشان کرد: آسمان بیشتر نقاط استان به ویژه شهر های تهران، ری، شهریار ملارد، قدس، ورامین، رباط کریم، پاکدشت، پیشوا و اسلامشهر از امروز تا روز سه شنبه غبار آلود خواهد بود.
دهملایی با بیان اینکه آسمان امروز استان تهران نیمه ابری و غبارآلود پیش بینی می شود گفت: آسمان استان فردا « دوشنبه» نیز کمی ابری و در پاره ای نقاط همراه با غبار محلی پیش بینی می شود.
مدیرکل هواشناسی استان تهران افزود: آسمان استان تهران در روز سه شنبه قسمتی ابری و در پاره ای نقاط همراه با غبارمحلی خواهد بود.
دهملائی در خصوص کیفیت هوا نیز با بیان اینکه شاخص کیفیت هوای پایتخت امروز نسبت به روز گذشته شش عدد افزایش بافته و بر روی عدد 138 قرار گرفته تصریح کرد: امروز و فردا « دوشنبه» میزان آلودگی هوای تهران افزایش می یابد.
به گفته وی فرودگاه امام خمینی و ورامین با 10 درجه سانتی گراد و فیروزکوه با منفی 10 درجه سانتی گراد به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان تهران در 24 ساعت گذشته بوده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.