قدس آنلاین: معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: جشن‌های ویژه میلاد فرخنده پیامبر اکرم(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) در ۳ نوبت و با شعار پیامبر رحمت منادی وحدت بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود.

برگزاری جشن‌های میلاد فرخنده پیامبر اکرم(ص) در بارگاه منور رضوی

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سید‌جلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن هفدهم ربیع‌الاول سالروز میلاد فرخنده پیامبر اکرم(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) ویژه‌برنامه‌های جشن باشکوهی در 3 نوبت و با شعار  پیامبر رحمت منادی وحدت در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشن‌های باشکوه در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفتم و هشتم دی‌ماه از ساعت 9:30 تا 12 و 17:15 تا 20 در رواق امام خمینی(ره) بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود.

حسینی در رابطه با سخنران و موضوعات این برنامه‌های باشکوه، تصریح کرد: در این برنامه‌ها آیت‌الله سیداحمد خاتمی و حجت‌الاسلام سیدجعفر طباطبایی پیرامون موضوعات سبک زندگی نبوی و جعفری، بیان سیره و سنت و آموزه‌های اخلاقی پیامبر اعظم(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) سخنرانی می‌کنند.

وی تأکید کرد: اجرای برنامه‌های مدیحه‌سرایی و مولودی‌خوانی توسط مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) سیدجعفر ماهرخسار، احمد واعظی، رضا آتشبار، ابوطالب خالق‌پور و امیر عارف و اجرای سرود و تواشیح توسط گروه سیرت‌النبی از دیگر برنامه‌های این عید فرخنده و مبارک در حرم مطهر رضوی بوده است.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی درباره ویژه برنامه روز میلاد فرخنده پیامبر اکرم(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع)، خاطرنشان کرد: جشن ویژه میلاد فرخنده حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) از ساعت 9 تا 10:30 روز سه‌شنبه هشتم دی ماه با آیت‌الله واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی و عموم زائران و مجاوران امام رضا(ع) در تالار اماکن متبرکه و صحن آزادی حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

حسینی تصریح کرد: در این مراسم مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، گروه‌های همخوانی سرود و تواشیح و شعرای آئینی به اجرای برنامه‌‎هایی شاد و باشکوه می‌پردازند.

وی تأکید کرد: حضور در این برنامه‌ها ویژه عموم زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی بوده و حاضران در این مراسمات ضمن عرض تبریک این ایام فرخنده و مبارک به محضر ولی نعمتمان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) می‌توانند از این برنامه‌های باشکوه بهره‌مند شوند و امیدواریم که سبک زندگی نبوی و جعفری را در زندگی خود برگزینند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.