همزمان با سالروز میلاد نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) آیت الله واعظ طبسی؛ نماینده ولی فقیه در خراسان و تولیت آستان قدس رضوی با حجت الاسلام والمسلمین «عمار حکیم»؛ رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق دیدار و گفت و گو کرد.

دیدار آیت الله واعظ طبسی با رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق

به گزارش قدس آنلاین پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، عمار حکیم در این دیدار به ارائه گزارشی درباره شرایط کشور عراق پرداخت و با اشاره به پیروزی های اخیر ارتش و نیروهای مردمی بر داعش، ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک سراسر جهان اسلام از وجود گروه های تروریستی و تکفیری پاک شود.

وی با اشاره به حضور گسترده گروه های مختلف مردم عراق در مقابله با دشمن تکفیری، اظهار داشت: حضور برادران شیعه و سنی در کنار همه اقوام عراقی در این عرصه پیکار، پدیده مبارکی است که به حفظ وحدت و یکپارچگی عراق کمک خواهد کرد.

آیت الله واعظ طبسی نیز در این دیدار ضمن اشاره به ضرورت مبارزه با استکبار و گروه های تروریستی، عنوان کرد: برای ما عزت، استقلال و تمامیت ارضی عراق بسیار اهمیت دارد و این مهم با وحدت و گذشت به دست می آید. بنابراین امیدواریم خداوند متعال شما، دوستان و هم فکرانتان را کمک کند که این اتحاد، وحدت و برادری را با تدبیر دنبال کنید.

نماینده ولی فقیه در خراسان هم چنین با اشاره به پیروزی های اخیر ارتش عراق در برابر تروریست ها، تصریح کرد: این پیروزی ها نشانه روشنی است که در صورت وحدت و اتکای به خداوند متعال می توان همه دشمنان را شکست داشت و شک نداریم که این مهم به دست می آید.

وی با آرزوی سعادت، صحت و سر بلندی مردم عراق، ابراز امیدواری کرد، پیروزی های اخیر همچنان تداوم داشته باشد و امنیت و آرامش در سراسر کشور عراق حاکم شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.