مهدیه قمری: به مناسبت افتتاح ششمین جشنواره عمار خراسان رضوی، اصحاب رسانه این بار در نشست خبری متفاوتی دوشنبه گذشته میهمان همسر سردار شهید علیرضا توسلی، فرمانده لشکر فاطمیون یکی از شهدای مدافع حرم در مشهد بودند.

 اکران فیلم‌ها در ۱۰۰ نقطه استان

دبیر اجرایی ششمین جشنواره عمار خراسان رضوی از اینکه این استان دومین استان کشور در ارسال تعداد آثار به دبیرخانه جشنواره عمار است، ابراز خرسندی کرد و افزود: از دو هزار اثر رسیده به این جشنواره بیش از 60 اثر به خراسان رضوی اختصاص دارد که بر اساس بسته اکران فیلم‌ها قرار است، 70 اثر در مساجد، دانشگاه و حوزه که قابلیت اکران دارند، به نمایش عموم گذاشته شود.
احسان مینایی راد قالب‌های آثار این جشنواره را فیلم بلند، مستند، نماهنگ، لوح نگار، مستند و فیلمنامه و... بر شمرد و افزود: با توجه به استقبال اکران این آثار توسط گروه‌های مردمی خراسان رضوی، این استان به پنج حوزه از جمله کاشمر، تربت جام، نیشابور، سبزوار و مشهد تقسیم شده است تا بحث اکران‌های این دوره از جشنواره را دنبال کنند.
او اکران آثار ششمین جشنواره عمار را در صد نقطه خراسان رضوی پیش بینی و تصریح کرد: آثار این جشنواره به صورت رسمی همزمان با روزهای 15، 16 و 17 دی ماه در سینما قدس مشهد اکران و مانند سال گذشته برای برخی از آثار بلیت فروخته می‌شود.
وی  افزود: موضوعات آثار این جشنواره را می‌توان شهدای مدافع حرم، انرژی هسته‌ای، اقتصاد مقاومتی، دفاع مقدس و فتنه 88 عنوان کرد.
مینایی راد خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان برای ارایه درخواست اکران آثار این جشنواره می‌توانند از طریق مراجعه به سایت « AmmarFilm.ir » اقدام به نام‌نویسی کرده یا با ارسال نام شهر خود به همراه عبارت «درخواست اکران» به سامانه پیامکی 30001801 به جمع اکران کنندگان مردمی ششمین دوره جشنواره بپیوندند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.