بیست‌وچهارمین هفته از مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با توقف نابهنگام تأسیسات دریایی در بندرعباس و صعود مس سونگون به صدر جدول پیگیری شد.

 صدرنشینی مس سونگون در روز توقف نابهنگام تأسیسات

به گزارش قدس انلاین و به نقل از تسنیم،هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 16 امروز (چهارشنبه) با برگزاری شش دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد که طی آن تیم‌های یاسین پیشروی قم، گیتی پسند اصفهان، شهروند ساری، مس سونگون و مقاومت البرز از سد حریفان خود گذشتند و جدال تیم‌های آذرخش بندرعباس و تأسیسات دریایی نیز به نتیجه تساوی یک - یک انجامید.

در هفته‌های پایانی لیگ برتر که تک تک امتیازات اهمیت زیادی دارد، تیم صدرنشین لیگ برتر فوتسال، البته تا هفته گذشته توقفی نابهنگام داشت تا صدر جدول را به مس سونگون هدیه کند. در این بازی تأسیسات با نتیجه تساوی یک - یک متوقف شد و با 46 امتیاز به رده دوم جدول سقوط کرد. در این بازی برای تیم میزبان بهزاد میری‌زاده گلزنی کرد و تنها گل تیم تأسیسات توسط علی ابراهیمی به ثمر رسید. 

از این نتیجه مس سونگون نهایت بهره را برد و با برتری 2 بر صفر مقابل میهمانش شهید منصوری قرچک با 48 امتیاز به صدر جدول صعود کرد. گل‌های مس در این بازی توسط دیه‌گو داسیلوا و حسین طیبی وارد دروازه قرچکی‌ها شد که با 27 امتیاز تیم نهم جدول رده‌بندی هستند.

در دیگر دیدار امروز گیتی پسند اصفهان در سالن پیروزی اصفهان شکست 2 بر یک را به فرش آرای مشهد تحمیل کرد و با 46 امتیاز به یکقدمی تأسیسات در رده دوم جدول رسید. در این بازی احمد اسماعیل‌پور و مهدی جاوید برای گیتی پسند و علی عبدالهی برای فرش آرا گلزنی کردند.

- نتایج امروز مسابقات لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:
فردوسی مشهد صفر- یاسین پیشروی قم یک
گیتی پسند اصفهان 2 - فرش آرای مشهد یک
شهروند ساری 6 - میثاق تهران 2
مس سونگون 2 - شهید منصوری قرچک صفر
آذرخش بندرعباس یک - تأسیسات دریایی یک
مقاومت البرز 5 - دبیری تبریز 4

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال:
1- مس سونگون 48 امتیاز
2- تأسیسات دریایی 46 امتیاز - تفاضل گل 34+
3- گیتی پسند اصفهان 46 امتیاز - تفاضل گل 28+
4- دبیری تبریز 42 امتیاز
-------------------------------------------------------
12- شهروند ساری 21 (یک بازی کمتر)
13- فردوسی مشهد 19 امتیاز 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.