جانشین پلیس امنیت عمومی نیروی انتظامی گفت: پیشنهاد ما این است که بازنگری کلی در قوانین حجاب و عفاف صورت پذیرد، بسیج حقوقدانان باید در این راه اقدامی شایسته انجام دهد زیرا با تدوین قانون و الزام اجرای آن می‌توان بسیاری از مشکلات را حل کرد.

قوانین حجاب و عفاف نیازمند بازنگری کلی است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، محمد مسعود زاهدیان ظهر امروز در نشستی با حضور حقوقدانان بسیجی اظهار داشت: مبانی که اقدامات رهبری را مشروعیت می‌بخشد شامل فرامین و مطالبات رهبری، قوانین، خواست ذی علاقه مندان، مجلس شورای اسلامی، بخش‌های دفاعی، مطالبات مردم و تدابیر و ابلاغیه‌های درون سازمانی است که ما را در انجام فرامین و برخورد با ناهنجاری‌ها وامی‌دارد.

جانشین پلیس امنیت عمومی تصریح کرد: پیشنهاد ما این است که بازنگری کلی در قوانین حجاب و عفاف صورت پذیرد، بسیج حقوقدانان باید در این راه اقدامی شایسته انجام دهد. بنده بر این باور هستم که با تدوین قانون و الزام اجرای آن می‌توان بسیاری از مشکلات را حل کرد.

جانشین پلیس امنیت عمومی نیروی انتظامی کشور با اشاره به اینکه کشفیات مشروبات الکی نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش داشته است اظهار داشت: متاسفانه هیچ ستاد بالادستی در برخورد با جرایم مرتبط با مشروبات الکلی وجود ندارد، ما به ستادی بالادستی برای پیشگیری و درمان این جرم نیازمندیم.

وی در بیان راه‌های نفوذ جنگ نرم گفت: استحاله فرهنگی، استحاله سیاسی و ایجاد رعب و وحشت از جنگ و فقر از جمله مواردی است که در جنگ نرم میان مردم مطرح می‌شود؛ جنگ نرم تهدید اصلی کشور است، بایستی حقوقدانان در حوزه جنگ نرم قوانین لازم الاجرایی را تدوین کنند؛ امروزه شاهد آن هستیم که جنگ نرم از طریق رسانه‌ها، سینما و موسیقی راه را برای جنگ نرم را باز کرده است.

زاهدیان راهکار‌های مقابله با نفوذ اجتماعی را تکیه بر تکیه بر بیانات رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی دانست و خاطرنشان کرد: حمایت از تولید داخلی و افزایش کیفیت تولید داخلی، اجرای واقعی مردم‌سالاری در انتخاب مدیران، ایجاد دستگاه‌های نظارتی مستقل، تلاش در جهت کاهش فساد و ایجاد رقابت سالم میان سرمایه گذران داخل و خارجی بایستی در دستور کار قرار گیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.