عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: ارائه دیرهنگام لایحه بودجه سال آینده کشور به مجلس شورای اسلامی از سوی دولت، عبور از قانون و ظلم است.

ارائه دیرهنگام لایحه بودجه به مجلس عبور از قانون است/ دولت با شعار قانونمداری بیش از این خلاف قانون عمل نکند

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به تأخیر در ارائه لایحه بودجه سال آینده به مجلس افزود: بر اساس قانون، لایحه بودجه 95 می‌بایست تا 15 آذرماه تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شد تا روند بررسی آن توسط نمایندگان آغاز شود.

وی افزود: متأسفانه با وجود گذشت حدود یک ماه از مهلت قانونی برای ارائه لایحه بودجه سال آتی کشور به مجلس شورای اسلامی، هنوز این لایحه تقدیم خانه ملت نشده است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تأخیر در ارائه لایحه بودجه سال آینده به مجلس توسط دولت را عبور از قانون و ظلم دانست و گفت: این موضوع مشکلات فراوانی را به دنبال دارد و توجیه آن هرچه باشد خلاف قانون بوده و قابل قبول نیست.

وی تأکید کرد: امیدواریم دولتی که شعار اجرای قانون و قانونمداری سر می‌دهد بیش از این خلاف قانون عمل نکند. 

پژمانفر همچنین با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای افزایش سهم خراسان رضوی از اعتبارات ملی در لایحه بودجه سال 95 اظهار کرد: ما با جدیت پیگیر اختصاص سهم واقعی این استان از اعتبارات ملی هستیم و در این رابطه رایزنی‌هایی صورت گرفته است.

وی از حذف موضوع زیارت در لایحه برنامه ششم توسعه خبر داد و گفت: با وجود اینکه در برنامه پنجم توسعه به موضوع زیارت و ضرورت ایجاد زیرساخت‌های لازم برای پذیرایی از زائران در کلانشهر مشهد پرداخته شده اما این موضوع از لایحه برنامه ششم توسعه حذف شده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای گنجانده شدن موضوع زیارت در برنامه ششم توسعه در حال رایزنی هستیم، خاطرنشان کرد: حذف موضوع زیارت از این لایحه قطعاً به ایجاد بحران در کلانشهر مشهد منجر خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.