سخنگوی سازمان آتش نشانی از آتش سوزی در طبقه ششم پاساژ علاء الدین خبر داد و گفت: خوشبختانه به دلیل قرار گرفتن در روز تعطیل موردی از مصدومیت در این حادثه وجود نداشت.

 آتش سوزی در طبقه ششم پاساژ علاء الدین

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم, اظهار داشت: ساعت 9.6 دقیقه صبح امروز آتش سوزی در پاساژ علاء الدین واقع در خیابان جمهوری به سامانه 125 علام و سه ایستگاه به همراه نردبان هیدرولیکی و خودرو تنفسی به محل حادثه اعزام شد. 

وی افزود: در طبقه ششم این پاساژ یک مغازه ده متری دچار حریق شده بود که پیش از رسیدن آتش‌نشان‌ها آژیر سیستم ایمنی به صدا درآمده بود و مراتب سریعاً به سامانه 125 اطلاع داده شد. آتش‌نشان‌ها طی سه دقیقه به محل حادثه رسیدند و قفل این مغازه را باز کردند. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی تصریح کرد: دود بسیار غلیظی در راه‌رو پیچیده بود و آتش نشان‌ها به سرعت عملیات خود را آغاز کردند و از سرایت آن به اطراف جلوگیری شد. خوشبختانه به دلیل این که در روز تعطیل قرار داشتیم موردی از مصدومیت وجود نداشت و آتش در مغازه اطفاء شد. نکته مهم در این حادثه نصب سیستم‌های ایمنی بود که با تذکرات سازمان آتش نشانی در این پاساژ صورت گرفته بود و اگر این سیستم وجود نداشت آتش‌سوزی به شکل گسترده‌تر رخ می‌داد. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.