قدس آنلاین- تبریز: سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: در فوتبال ایران هر تیمی داد و بیداد به راه بیندازد حقش را از داور می‌گیرد.

هوادار نداریم پنالتی نمی گیرند/تمام زحمات تیم را گلرمان بر باد داد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، فراز کمالوند عصر امروز در نشست خبری بعد از تساوی تیمش برابر تراکتورسازی تبریز، اظهار داشت: در سه بازی گذشته باید تمام امتیازات بازی را می‌گرفتیم و برابر تراکتورسازی و ‌سایپا، دروازه‌بان تیم ما زحمات گسترش فولاد را بر باد داد و با اشتباهات وی گل دریافت کردیم.

وی ادامه داد: از وضعیت بازی راضی نیستم، چراکه تراکتورسازی موقعیت گلی نداشت، اما موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند، در حالی که می‌توانستیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با انتقاد از داوری این بازی، عنوان کرد: در فوتبال ایران هر تیمی که داد و بیداد راه بیندازد و یا هوادار داشته باشد، می‌تواند حقش را از داور بگیرد و چون تیم ما هوادار ندارد داوری به ضرر تیم ما بوده و یک ضربه پنالتی ما در این بازی دیده نشد، در حالی که داور در دو سه قدمی صحنه حضور داشت.

متأسفانه در تبریز احساسات بر منطق غلبه می‌کند

کمالوند افزود: در تبریز احساسات بر منطق غلبه می‌کند و اگر بازیکن خود را به تراکتورسازی نمی‌دادیم معلوم بود که چه اتفاقی می‌افتد، بهترین بازیکن خود را در نیم فصل به تیم تراکتورسازی واگذار کردیم و توقع داریم تیم ما هم تشویق شود و در بازی‌های تیم ما نیز تماشاگران حضور داشته باشند.

قطعاً گورگیف را جریمه خواهیم کرد

وی با انتقاد از دروازه‌بان تیمش گفت: قطعاً گورگیف را جریمه خواهیم کرد؛ تا پیش از این مشکلات تیم ما جلوی زمین در گلزنی بود، اما در دو سه هفته اخیر از خط دفاع و دروازه‌بان تیم ضربه خوردیم و امتیازات حساسی را از دست داده‌ایم.

کمالوند در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما تعامل خوبی با باشگاه تراکتورسازی داریم و به این تیم کمک کرده‌ایم و حالا تراکتورسازی دوست دارد قهرمان شود و یا به لیگ یک سقوط کند، اما قضیه داخل زمین فرق می‌کند و شرفمان را زیر پای نگذاشت و با تمام قدرت در میدان ظاهر می‌شویم.

به گزارش فارس؛ در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز میزبان گسترش فولاد بود که این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.