قدس آنلاین- تبریز: سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: ما قطعا سه بازیکن جذب خواهیم کرد که یکی مهاجم بلند قامت بوده و یکی هم در خط هافبک خواهد بود و بازیکنان جدا شده مهرداد بایرامی، سامان نریمان جهان و بختیار رحمانی هستند

چه کسانی از تراکتور جدا می‌شوند/ جذب ۳ بازیکن جدید برای تراکتور/ ادینهو آزاد نشده است/

 امیر قلعه نویی عصر امروز در نشست خبری بعد از تساوی تیمش برابر گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: دربی امروز یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های دوران مربیگری‌ام بود و وزش باد شدید روی کیفیت بازی دو تیم تاثیر گذاشته بود.

وی گفت: تیم گسترش فولاد در طول بازی تنها یک موقعیت گل داشت که توپ وارد دروازه اخباری شد و اگر خالد شفیعی در این بازی مصدوم نمی‌شد، می توانستیم گل دوم را به ثمر رسانیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: در این بازی چندین بار تغییر تاکتیک دادم که جواب نداده و به غیر از دو سه نفر، بقیه بازیکنان در حد و اندازه خود ظاهر نشده و  تنها نکته مثبت بازی امروز تیم تراکتورسازی بهتر شدن وضعیت قدرت بدنی بازیکنان بود.

وی تصریح کرد: ما قطعا سه بازیکن جذب خواهیم کرد که یکی مهاجم بلند قامت بوده و یکی هم در خط هافبک خواهد بود و بازیکنان جدا شده مهرداد بایرامی، سامان نریمان جهان و بختیار رحمانی هستند و میرهانی هاشمی نیز از جمع بازیکنان تیم تراکتورسازی جدا می‌شود.

وی در مورد ادینهو گفت: ما خواستار جذب این بازیکن بودیم، اما وی هنوز با باشگاهش قرارداد داشته و آزاد نشده و در مورد شریفی هم وقتی قرارداد وی نهایی شد در موردش سخن خواهم گفت.

سرمربی سابق تیم ملی ایران یادآور شد: اگر دقیقه 24 فوتبال به نام هادی نوروزی ثبت شده، دقیقه 80 هم به نام عباسی است و من نمی‌دانم این بنده خدا که نهایت تلاشش را برای موفقیت تیم می کند، چرا باید مورد اعتراض تماشاگران قرار گیرد.

سرمربی تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد که قطع به یقین در نیم فصل دوم شاهد تراکتورسازی متحول شده‌ای خواهید بود.

وی در مورد حرکت محمد ابراهیمی بعد از گلزنی به تراکتورسازی گفت: ابراهیمی، اسدی و کیانی جوانی خود را در تیم تراکتورسازی گذاشته و نباید زحمات این بازیکنان فراموش شود و ابراهیمی در میدان مرد و مردانه بازی کرد و تعصب وی به تراکتورسازی ثابت شده است و اگر می توانستم ابراهیمی را هم از گسترش فولاد جذب می کردم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.