رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن محکوم کردن اقدام آل سعود در به شهادت رساندن آیت الله نمر گفت: مطمئن هستیم که خون این شهید سرافراز سرانجام دامن سعودی ها را خواهد گرفت.

ولایتی: خون شهید آیت الله نمر دامن سعودی ها را خواهد گرفت

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، علی اکبر ولایتی عصر یکشنبه در حاشیه دیدار با علمای یمن در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار سیاسی ایرنا در واکنش به شهادت آیت الله نمر افزود: دولت جمهوری اسلامی ایران در این خصوص واکنش رسمی خود را نشان داده است و مردم مسلمان و متدین و علاقه مند به مبانی اسلامی و علمای اسلامی هم از بابت این اتفاق شومی که افتاده و این شیخ مجاهد آیت الله نمر به شهادت رسیده ناراحت هستند.
وی ادامه داد: بنابراین مردم در حقیقت ناراحتی و همبستگی خودشان را با مسلمانان مجاهد عربستان سعودی به خصوص شیعیانی که تحت ستم هستند ابراز کردند.
وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران با قدرت و شدت این حوادث را محکوم می کند و مطمئن هستیم که خون این شهید سرافراز سرانجام دامن سعودی ها را خواهد گرفت و موجب خواهد شد که مردم عربستان سعودی چه شیعه و سنی به برکت این خون شهید مبارز به پا خواهند خاست و این حکومت را سرجای خود خواهند نشاند.
رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره ارتباط بین شهادت شیخ نمر و دستگیری شیخ زکزاکی گفت: پشت هر دوی این حادثه ها سعودی ها هستند و در مجروح شدن شیخ مبارز زکزاکی و شهادت فرزندانش سعودی ها غیرمستقیم دست داشتند و در اعدام شیخ نمر هم که مستقیم مقصر هستند.
دولت عربستان روز گذشته شیخ نمر و 46 نفر دیگر را به جرم امنیتی اعدام کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.