معاون آموزشی وزارت بهداشت تربیت نیروهای حدواسط به منظور توسعه ارائه خدمات سلامت را یکی از برنامه های اصلی وزارت بهداشت ذکر کرد و گفت: از بستر دانشگاه علوم پزشکی مجازی در این راستا بهره برداری خواهد شد.

نیروهای حدواسط سلامت با استفاده از بستر دانشگاه علوم پزشکی مجازی تربیت می‌شوند
به گزارش میزان، باقر لاریجانی، معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: در راستای توسعه خدمات سطح اول و پیشگیرانه سلامت دهان، از بستر دانشگاه علوم پزشکی مجازی به منظور تربیت دانشجو در مقطع کاردانی سلامت دهان بهره برداری می شود.

لاریجانی اضافه کرد: توسعه آموزش علوم پزشکی مجازی و تربیت نیروهای حدواسط از محورهای مهم برنامه های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی هستند که هر یک می توانند زمینه های مناسبی را برای بهبود ارائه خدمات سلامت فراهم آورند.

وی گفت: دوره کاردانی سلامت دهان از بهمن ماه سال 94 با ظرفیت پذیرش 920 دانشجو در دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور راه اندازی می شود و باتوجه به فعالیت دانشگاه علوم پزشکی بخش عمده ای از دروس این دوره می تواند به صورت مجازی ارائه گردد.


معاون آموزشی وزارت بهداشت ابراز امیدواری کرد این دوره با همکاری و مشارکت دانشگاه علوم پزشکی مجازی و دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی برگزار گردد و از تجربیات حاصله در تربیت سایر نیروهای حدواسط نظام سلامت بهره برداری شود.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.