مهاجم تیم فوتبال سپاهان اصفهان تأکید کرد طی روزهای اخیر با هیچ باشگاهی مذاکره نکرده است.

 خلعتبری: با سپاهان قرارداد دارم و با هیچ باشگاهی مذاکره نکرده‌ام

به گزارش قدس انلاین و به نقل از تسنیم،محمدرضا خلعتبری که در روزهای اخیر موضوع حضورش در تراکتورسازی مطرح شده است در این خصوص به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: من هیچ مذاکره‌ای با باشگاه تراکتورسازی انجام نداده‌ام و نمی‌دانم چرا در یک ماه اخیر اینقدر در مورد من شایعه‌سازی می‌کنند. اینکه من پیشنهادی داشته باشم یا تیم‌ها با من تماس بگیرند، چیز عجیبی نیست و ممکن است این موضوع برای هر فوتبالیستی پیش بیاید، ولی نکته مهم این است که من به خودم اجازه نمی‌دهم با تیمی مذاکره کنم.

وی افزود: من با باشگاه سپاهان قرارداد دارم و این فصل هم نهایت تلاشم را برای موفقیت تیمم انجام دادم. همیشه هم در این چند سال گفته‌ام که زندگی در اصفهان را دوست دارم و اینجا از همه چیز راضی هستم. من تحت قرارداد سپاهان هستم و اختیار دست خودم نیست که بخواهم با تیم دیگری مذاکره کنم. تا زمانی هم که باشگاه بخواهد در خدمت سپاهان هستم.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مورد اینکه چرا سپاهان امسال نتیجه نگرفته است، گفت: امسال مشکلات و بدشانسی‌های زیادی داشتیم، ولی خودتان می‌دانید که در سال‌های گذشته هم پیش آمده که سپاهان چنین وضعیتی پیدا کند، اما همه چیز به یکباره تغییر کرده است. مطمئن باشید ما شرایط را تغییر خواهیم داد و دیگر نباید به گذشته فکر کنیم. برای ما 13 بازی آینده مهم است و تلاش می‌کنیم جزو بالانشین‌ها باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.