مشاور عالی و مدیر بازاریابی سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: سازمان لیگ فوتبال عربستان با حرکت های جهت دار خود سعی در منحرف کردن افکار عمومی منطقه و جهان دارد.

ساکت: عربستان به دنبال منحرف کردن افکار عمومی است/ هشدار به فدراسیون فوتبال

به گزارش قدس انلاین و به نقل از ایرنا، محمد رضا ساکت روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا،افزود: در جلسه امروز هیات رییسه سازمان لیگ فوتبال تمام اعضا معتقد بودند که عربستانی ها با حرکات احساسی و هیجانی خود قصد دارند، رفتار اشتباه سیاست مداران خود را دنبال کنند و به نوعی اقدامات جنایت کارانه کشورشان را در نزد افکار عمومی توجیه کنند.
وی با تاکید بر اینکه در فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) و کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) سیاسی کاری جایی ندارد، اظهار داشت: برگزاری رقابت های بین المللی فوتبال تابع مقررات فیفا و AFC است و هیچ کشوری نمی تواند قوائد این دو مجموعه را زیر پا بگذارد.
این عضو سازمان لیگ فوتبال با بیان اینکه ایران، کشوری امن برای همه انسان هاست، تصریح کرد : جمهوری اسلامی در خط اول مبارزه با تروریسم بوده و یکی از قربانیان بزرگ اقدامات تروریستی است اما عربستانی ها درصدد هستند با فرافکنی و جنجال، اعمال زشت خود را سرپوش بگذارند.
ساکت به مسئولان فدراسیون فوتبال هشدار داد باید هوشیارانه، فضاسازی های منفی عربستانی ها را پاسخ دهند و نقش فعال و پویایی در این زمینه در مجامع بین المللی فوتبال داشته باشند.
وی گفت: کمیته روابط بین المللی فدراسیون فوتبال نیز باید در این برهه حساس به خوبی مکاتبات و ادعاهای عربستانی ها را رصد کند و واکنش های لازم را انجام دهد.
مشاور عالی و مدیر بازاریابی سازمان لیگ فوتبال ایران اظهار داشت: شاید لازم باشد، فدراسیون فوتبال پیش دستی کرده و از هم اکنون مسائل و ادعاهای عربستانی ها را برای مسئولان فیفا و AFC تببین کند تا مشکلی در آینده برای تیم های ایرانی در مسابقه های بین المللی به وجود نیاید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.