ساری – خبرنگار قدس آنلاین : معاون تشکل‌های مردمی ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران گفت : برخی از مدیران هنوز باور نکرده‌اند که امر به معروف و نهی از منکر قانون است.

برخی مدیران هنوز قانون امر به معروف را باور ندارند

غلامرضا عبدی در همایش دبیران شورای فریضه امر به معروف و نهی از منکر سازمان‌ها، ادارات، نهادها و مراکز درمانی مازندران افزود : برپایی نماز جماعت و برگزاری مراسم زیارت عاشورا از برنامه‌های فرهنگی معروف در ادارات استان است.

وی با اعلام اینکه با اجرای این برنامه‌ها نمی‌توانیم ادعا کنیم که در ادارات استان امر به معروف و نهی از منکر به خوبی اجرا می‌شود ، یادآور شد : امر به معروف و نهی از منکر فراتر از اینگونه مسائل است.

معاون تشکل‌های مردمی ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران اضافه نمود : در برخی از ادارات استان نیز استقبال مناسبی از فریضه معروف نمی‌شود، مشاهد شده که در ارگان دولتی دارای 200 پرسنل تنها 20 تا 50 نفر در مراسم معروف شرکت می‌کنند و این در حالی است که اگر قرار است این امر الهی به خوبی اجرایی شود ، باید به صورت کامل در ادارات رعایت گردد.

عبدی خواستار تجدیدنظر در اجرای امر به معروف و نهی از منکر در سطح ادارات و ارگان‌های دولتی شد و گفت : مسئولان توجه کنند اینجا ایران اسلامی است و مصداق بارز امر به معروف و نهی از منکر باید اجرایی و عملیاتی گردد.

وی با بیان اینکه دبیران امر به معروف و نهی از منکر مسئولان ادارات و نهادها را برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر آماده کنند ، گفت : بنا نداریم استفاده ابزاری از قانون امر به معروف و نهی از منکر در سطح ادارات انجام شود ، ولی نیاز است که این قانون به خوبی اجرایی شود.

معاون تشکل‌های مردمی ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران ادامه داد : برای اجرای دقیق امر به معروف و نهی از منکر نیاز به ساختارسازی داریم و توجه به طلایه ‌داران باید مدنظر قرار دارد.

عبدی تاکید نمود : در صورتی که ساختار سازمانی امر به معروف و نهی از منکر ایجاد نشود، امکان اجرای قوانین امر به معروف و نهی از منکر وجود ندارد ، به همین دلیل نیاز است که همه مسئولان در این فریضه الهی با ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همکاری مناسبی داشته باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.