نیروهای ارتش و عشایر اهل سنت عراق در شهر الرمادی، پس از اینکه توانسته بودند مرکز شهر را به کنترل خود درآورند، به ادامه پاکسازی مناطقی که تکفیری‌های داعش در آن‌ها حضور دارند، می‌پردازند.

ادامه پاکسازی مناطق آلوده به تروریست‌های داعش در الرمادی+نقشه شهر

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، نیروهای «گردان طلائی» ارتش عراق با کمک عشایر اهل سنت منطقه، صبح امروز (سه شنبه) موفق شدند بازار شهر الرمادی، خیابان پزشکان و بخش‌های باقی مانده آلوده به تروریست‌ها در مناطق «الثیلة» و «الجمعیة» در شمال شهر و در مجاورت مقر دولت را پاکسازی کنند.

به گزارش فارس، همزمان نیروهای مبارزه با تروریسم موفق شدند در عملیاتی ویژه 90 خانواده از اهالی الرمادی را خارج و به اردوگاه الحبانیة  انتقال بدهند. از سوی دیگر نیمه شب گذشته نیروهای عراقی ساختمان‌های مروبط به اداره ثبت احوال و گذرنامه و همچنین کتابخانه عمومی شهر را تا نزدیکی منطقه الملعب (ورزشگاه) را از وجود تروریست‌های داعش پاکسازی کنند.

عصر روز گذشته نیز نیروهای عراقی توانستند پل «الجزیرة» در شمال شهر را از تروریست‌ها بازپس بگیرند وپیشروی نیروهای عراقی در مناطق شرقی و غربی شهر نیز همچنان ادامه دارد.

روز گذشته نیز نیروهای عراقی موفق شدند مناطق البوعلوان، دانشگاه الزراعیه و بیمارستان زنان واقع در شرق شهر را از وجود تروریست‌ها پاکسازی کنند  و با این عملیات تروریست‌ها به حومه شرقی شهر به سمت الخالدیه متواری شدند. در این عملیات تعداد زیادی از تروریست‌ها کشته و زخمی و 12 تن از آنان نیز دستگیر شدند.

با پیشروی دو روز گذشته نیروهای عراقی، تروریست‌های داعش تنها در مناطق الملعب واقع در شرق و منطقه الورار واقع در غرب شهر حضور دارند و انتهای این مناطق در شهر و بخش غربی الجمعیه در شهر کماکان آلوده به تروریست‌های داعش است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.