قدس آنلاین – رها واعظی: کمپانی های Technicolor و فیلیپس برای ارائه ی سریع تر فناوری HDR و عرضه ی آن به زندگی عادی مردم به یکدیگر پیوستند.

فیلیپس و Technicolor برای ارائه ی فناوری HDR به هم پیوستند

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، این اولین بار است که اعلام می شود، دو شرکت مانند شرکت های فیلیپس و Technicolor برای وارد کردن تکنولوژی HDR به زندگی عادی و سرعت بخشیدن برای ورود آن به زندگی، با یکدیگر همگام شده اند.

برخلاف LG که به تازگی، چشم اندازی از استانداردهای دالبی ارائه کرده است و تصمیم دارد که تمام پانل های خود را در سال 2016 به OLED تبدیل کند، دو کمپانی فیلیپس و Technicolor تصمیم گرفته اند که با همکاری هم، تغییر جدیدی در استفاده از تکنولوژی HDR ارائه دهند.

این تکنولوژی تنها نیاز به یک سیگنال دارد و بدون در نظر گرفتن ارسال از تلویزیون می توان محتوای HDR را به آن منتقل کرد و محتوای پویا برای بچه ها به نمایش گذاشت.

کمپانی Technicolor در حال توسعه ی راه حل های ترکیبی می باشد و فیلیپس نیز قصد دارد که این راه حل ها را با لوازم الکترونیکی مصرفی و سیلیکونی به اجرا در آورد.

بازتاب همکاری و حرکت سرعتی دو کمپانی Technicolor و فیلیپس برای توسعه ی HDR بسیار موثر بوده است و باعث افزایش تقاضای صنایع برای بهبود کیفیت ویدیوها شده است.

احتمالا نخستین آثار این همکاری در بهار سال میلادی جاری به نمایش در خواهد آمد و تا پایان سال 2016 شاهد گسترش این تکنولوژی خواهیم بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.