هشدار پلیس: نسبت به ثبت شماره ی اموال لوازم خودرو اهتمام ورزیده و از قرار دادن سوئیچ خودرو در اختیار آشنایان و تعمیر کاران فاقد صلاحیت خودداري و از توقف خودرو در محل‌هاي پرت و خلوت اجتناب و از گذاشتن اشياء لوكس و اسناد و مدارك در داخل خودرو جدا خوداری نمایید.

از دستگیری متهم میلیاردری تا سرانجام هكر تلگرام

دستگيري متهم ميلياردي توسط پليس فارس

فرمانده انتظامی استان از دستگيري يك متهم ميلياردي خبر داد كه اقدام به قاچاق سوخت به يكي از كشورهاي همجوار مي كرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "احمدعلي گودرزي" در تشريح اين خبر گفت: در پي خواسته قضايي مبني بر دستگيري فردي به نام "ع – خ" كه در امر سوخت قاچاق به يكي از كشورهاي همجوار فعاليت داشت، ماموران براي دستگيري وي وارد عمل شدند.

وي اظهار كرد: با بررسي هاي انجام شده مشخص شد متهم سه سال است كه متواري مي باشد و با توجه به جريمه صادره 100 ميليارد ريالي براي وي تحقيقات براي شناسايي محل هاي اختفاي وي در شهرستان شيراز آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: پس از يك ماه رصدهاي اطلاعاتي و پليسي، ماموران ضمن زير نظر قردار دادن محل هايي كه احتمال تردد اين متهم متواري متصور بود، موفق شدند وي را در يكي از خيابان هاي جنوبي شيراز دستگير كنند.

سردار "گودرزي" گفت: پس از دستگيري اين متهم ميلياردي، وي به مقام قضايي معرفي و با قرار صادره به مبلغ 100 ميليارد و 929 ميليون و 882 هزار ريال، روانه زندان شد.  

دوربین مداربسته عامل دستگیری سارق درون خودرو در شيراز

فرمانده انتظامی شهرستان "شیراز" گفت: با كمك دوربين مدار بسته، اعضاي باند سارق درون خودرو در شهرستان "شيراز" دستگیر و 35 فقره سرقت از آنها كشف شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "يوسف ملك زاده" در تشريح اين خبر گفت: ماموران کلانتری 19 "بوستان" شيراز به کمک دوربین مدار بسته، به یک خودرو "سمند" مشکوک و توسط واحدهاي گشتي اين خودرو را متوقف كردند.

وي ادامه داد: پس از متوقف كردن خودرو راننده آن به نام "ج – س" كه از سارقان حرفه ای درون خودرو بود، شناسايي و دستگير شد.

فرمانده انتظامی شهرستان "شیراز" اظهار كرد: در تحقيقات انجام شده از اين سارق حرفه اي، مشخص شد كه وي با همدستي دو نفر ديگر پس از سرقت درون خودرو در شهر "شيراز"، اموال مسروقه را به يك نفر مالخر به نام "م – س" مي فروختند.

سرهنگ "ملک زاده" گفت: با تلاش ماموران هر دو همدست اين سارق به نام هاي "ح – الف" و "م – ح" نيز دستگير و اعضاي اين باند در تحقيقات به 35 فقره سرقت درون خودرو در شهرستان "شيراز" اقرار كردند.

پايان خط 21 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان مرودشت

 پليس در شهرستان "مرودشت" استان با دستگیری 21 نفر از خرده فروشان مواد مخدر عرصه را بر اين افراد تنگ و محيط را براي فعاليت مجرمانه آنها نا امن كرد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامي شهرستان "مرودشت" با اعلام این خبر گفت: ایجاد ترس، رعب و وحشت در دل خرده فروشان مواد مخدر و نا امن کردن محیط برای فعالیت آنان از اولویت های انتظامی شهرستان "مرودشت" می باشد که به صورت مستمر با اجرای طرح های مختلف ارتقای امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم خیز  با شدت و قوت توسط پلیس صورت می پذیرد.

سرهنگ "دلاور القاصی مهر" افزود: در اجرای یکی دیگر  از این طرح ها در برخی از محلات جرم خیز شهرستان، تعداد 21 نفر از خرده فروشان مواد مخدر دستگیر و مقادیر قابل توجهی از انواع مواد مخدر از آنان کشف و ضبط شد.

 وي ادامه داد : ماموران در این طرح موفق به کشف مقدار 250 گرم تریاک، 87 گرم سوخته تریاک، 50 گرم هروئین، 23 گرم ماری جوانا، 2 هزار و 125 عدد قرص اعتيادآور، يك هزار و 900 سی سی شربت اعتيادآور، یک عدد پایپ استعمال موادمخدر، 4 حقه وافور و توقیف 5 دستگاه خودرو متعلق به خرده فروشان مواد مخدر شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان "مرودشت" تصريح كرد: برخورد قاطع و مستمر با خرده فروشان موادمخدر، سارقان، هنجارشکنان و کسانی که به هر نوعی بخواهند نظم و امنیت جامعه را برهم زنند و آرامش و آسایش شهروندان را به مخاطر بیاندازند در دستور كار پليس در شهرستان "مرودشت" قرار دارد.

دستگيري سه سارق با 3 فقره سرقت خودرو كمتر از 24 ساعت در شهرستان ممسني

فرمانده انتظامي شهرستان "ممسني" استان از انهدام باند سارقان خودرو كمتر از 24 ساعت در آن شهرستان و کشف 3 فقره سرقت خودرو از آنها خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمد عبادي نژاد" در تشريح اين خبر گفت: با توجه به وقوع دو فقره سرقت خودرو "پاترول" در شهرستان "ممسني" موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وي ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتي سارقان كه سه نفر بودند شناسايي و هنگامي كه با يك دستگاه خودرو "پژو 206" در حال تردد در سطح شهر بودند توسط ماموران دستگير شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان "ممسني" گفت: در تحقيقات انجام شده سارقان به سرقت دودستگاه خودرو "پاترول" در شهرستان "ممسني" و يك دستگاه خودرو "پژو 206" در شهر "اصفهان" كه با آن در حال تردد در شهرستان "ممسني" بودند اقرار كردند.

سرهنگ "عبادي نژاد" خاطر نشان كرد: با هماهنگي مقام قضايي متهمان دستگير شده جهت انجام تحقيقات بيشتر و كشف سرقت هاي احتمالي ديگر،‌ تحويل ماموران پليس آگاهي شهرستان شدند.

مزاحم اينترنتي 19 ساله در شهرستان فسا دستگير شد

فرمانده انتظامي شهرستان "فسا" استان از شناسايي و دستگيري عامل سايبري مزاحمت در آن شهرستان كه يك نوجوان 19 ساله بود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، در اين خصوص گفت: خانمي 49 ساله کارمند يکي از ادارات شهرستان "فسا" به پليس "فتا" مراجعه و با نگراني از يک مورد مزاحمت اينترنتي اعلام شکايت كرد.

وي ادامه داد: موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت و کارشناسان پليس "فتا" در بررسي هاي انجام شده متوجه شدند شخص عامل ايجاد مزاحمت اقدام به تهديد و ارسال تصاوير غير اخلاقي زيادي براي شاکيه كرده است.

فرمانده انتظامي شهرستان "فسا" اظهار كرد: مزاحم اينترنتي جهت مشاوره به اين شهروند مراجعه و خود را ساکن شيراز معرفي و سپس اقدام به ايجاد مزاحمت براي وي كرده بود.

سرهنگ "شيبانيان" گفت: در بررسي هاي فني انجام شده توسط کارشناسان، متهم در شهرستان "فسا" شناسايي، احضار و اين فرد كه پسري 19 ساله و دانش آموز است با مشاهده ادله غير انکار پليس به عمل مجرمانه خود اقرار كرد.

وي اضافه كرد: در تحقيقات مشخص شد اين نوجوان 19 ساله علاوه بر مزاحمت براي شاکيه، براي افراد ديگر هم ايجاد مزاحمت كرده بود.

فرمانده انتظامي شهرستان "فسا" به کاربراني كه به تصور مخفي بودن در فضاي مجازي اقدام به انجام اعمال مجرمانه مي كنند،‌هشدار داد: هيچگاه با تصور اين که در اين فضا شناسايي نمي شوند،  مرتکب اعمال مجرمانه نشوند،‌ زيرا توسط پليس "فتا" شناسايي، ‌دستگير و به مراجع قانوني معرفي خواهند شد.

پايان خط 26 متهم تحت تعقيب در شهرستان داراب

فرمانده انتظامي شهرستان "داراب" استان از شناسايي و دستگيري 26 متهم تحت تعقيب مراجع قضايي توسط ماموران انتظامي آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "فرج رستمي" در اين رابطه گفت: در راستاي اجراي طرح احکام قضايي در شهرستان "داراب"، ماموران انتظامي شهرستان با اجراي گشت‌هاي هدفمند پليسي و تحقيقات گسترده، موفق به شناسايي و دستگيري 26متهم تحت تعقيب مراجع قضايي شدند.

وي افزود: اين طرح طي چند روز گذشته و با بسيج نيروها و امکانات به اجراء گذاشته شد.

فرمانده انتظامي شهرستان "داراب" خاطرنشان کرد: اين متهمان به دليل ارتکاب به جرائم گوناگون، تحت تعقيب مراجع قضايي بودند که توسط مأ موران انتظامي داراب شناسايي و دستگير و پس از تکميل پرونده، براي سير مراحل قانوني، تحويل مراجع قضايي شدند.

سرهنگ "رستمي" با تأكيد بر برخورد پليس با متخلفان گفت: پليس شهرستان "داراب" با اجراي طرح هاي ترافيكي و انتظامي برخورد با خرده فروشان مواد مخدر، متخلفان و هنجارشكنان را با جديت در دستور كار دارد.

زندان سرانجام هكر تلگرام در جهرم

فرمانده انتظامي شهرستان "جهرم" استان گفت: فردي که با هک حساب كاربري "تلگرام"، اقدام به تهديد و اخاذي از شهروند جهرمي کرده بود، شناسايي و دستگير شد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "عبدالعظيم انصاري" در تشريح اين خبر گفت: در پي شكايت يكي از شهروندان جهرمي مبني براينكه فردي با بدست آوردن عكس ها و تصاوير خصوصي از وي در شبكه اجتماعي "تلگرام"، قصد اخاذي از او را دارد، بررسي موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت.

وي افزود: تحقيقات انجام شده از شاکي پرونده نشان داد مدتي پيش حساب کاربري "تلگرام" وي هک شده و "هکر" به اطلاعات ذخيره شده در گوشي وي (اعم از شماره تلفن، فايل و عکس هاي شخصي و خانوادگي) دسترسي پيدا کرده است و اکنون فرد "هکر" او را تهديد كرده که اگر مبلغ 150ميليون ريال وجه را به وي پرداخت نكند، تصاوير خصوصي اش را در فضاي مجازي منتشر خواهد كرد.

فرمانده انتظامي شهرستان "جهرم" تصريح كرد: با پي جويي هاي فني و پليسي، عامل دسترسي غيرمجاز (هك) به شبكه اجتماعي شاكي شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي دستگير و روانه زندان شد.

فرمانده انتظامي شهرستان "جهرم" به شهروندان توصيه کرد: جهت پيشگيري از افتادن در دام هکرها، ضمن پرهيز از ذخيره اطلاعات شخصي و محرمانه بر روي تلفن هاي همراه و رايانه­هاي متصل به اينترنت؛ از باز کرن ايميل­ها، تصاوير و فايل­هايي که حاوي محتواي مشکوک هستند نيز خودداري كنند.

سارق درون خودرو با 5 فقره سرقت در فیروزآباد به آخر خط رسيد

فرمانده انتظامي شهرستان "فیروزآباد" استان از دستگيري سارق محتويات داخل خودرو خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حسین ارجمند مزیدی" در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت لوازم و محتويات داخل خودرو  در بخش "میمند" این شهرستان موضوع بصورت ويژه در دستوركار ماموران قرار گرفت.

وي ادامه داد: ماموران کلانتری 13 "میمند" اين شهرستان هنگام گشت زني به يک خودرو "پراید" مشکوک که پس از متوقف کردن خودرو دربازرسي از صندوق عقب، تعدادي لوازم سرقتي خودرو کشف كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان "فیروزآباد" خاطر نشان کرد: پس از تکميل پرونده و با ارائه ادله و مدارک موجود متهم لب به اعتراف گشود و به 5 فقره سرقت لوازم خودرو اعتراف کرد.

سرهنگ "ارجمند" از شهروندان درخواست كرد ضمن توجه به هشدارهاي پليسي، هرگونه مورد مشكوك را به مركز فوريت هاي پليسي 110و 197 گزارش دهند.

زندان پایان کار صیاد درون  خودرو

فرمانده نتظامی شهرستان "استهبان" از دستگیری سارق محتویات درون خودرو با 4 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "داود امجدی" در تشریح این خبر گفت: در پي وقوع دو فقره سرقت محتویات درون خودرو در کمتر از نیم ساعت در شهرستان "استهبان"، موضوع شناسای و دستگیری سارق یا سارقان در اولویت کاری پلیس اين شهرستان قرار گرفت.

وي تصريح كرد: با تشكيل يك تيم ويژه، مأموران پليس مبارزه با سرقت در کمتر از دو ساعت از وقوع سرقت با استفاده از شيوه هاي خاص پليسي، و بررسي میدانی محل سرقت، سارق شناسايي و دستگير شد.

فرمانده انتظامي شهرستان  "استهبان"ادامه داد: متهم دستگير شده در  ابتدا منکر ارتکاب هرگونه سرقت شد ولي با مشاهده شواهد و مستندات لب به اعتراف گشوده و به 4 فقره سرقت محتویات خودرو  اقرار كرد و اموال مسروقه از وي كشف شد.

سرهنگ "امجدی"با بیان اینکه ارزش تقریبی اموال مکشوفه 20 میلیون ریال می باشد، ادامه داد: سارق، با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

وی در پايان به شهروندان توصيه كرد: نسبت به ثبت شماره ی اموال لوازم خودرو اهتمام ورزیده و از قرار دادن سوئیچ خودرو در اختیار آشنایان و تعمیر کاران فاقد صلاحیت خودداري و از  توقف خودرو در محل‌هاي پرت و خلوت اجتناب كنند و از گذاشتن اشياء لوكس و اسناد و مدارك در داخل خودرو جدا خوداری نماید.

کشف سيگار قاچاق به ارزش 130 ميليون ريال در مهر

فرمانده انتظامي شهرستان "مهر" استان از توقيف يک دستگاه خودرو حامل سيگار قاچاق به ارزش 130 ميليون ريال در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "مسعود ظهرابی" در اين خصوص توضيح داد: ماموران در راستاي اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا، اقدام به کنترل محورهاي مواصلاتي شهرستان کردند.

وي گفت: ماموران در جاده "مهر" به سمت "عسلویه" به يک دستگاه خودروي "پژو 405"، مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان "مهر" افزود: ماموران در بازرسي از اين خودرو، تعداد 309 هزار و 800 نخ انواع سيگار قاچاق را که به طرز ماهرانه اي جاسازي شده بود، کشف کردند.

سرهنگ "ظهرابی" تصريح کرد: کارشناسان ارزش سيگارهاي کشف شده را 130 ميليون ريال برآورد کرده اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.