سخنگوی کاخ سفید گفت، تحلیل های اولیه در مورد ادعای کره شمالی مبنی بر آزمایش موفقیت آمیز یک بمب هیدروژنی را رد می کند و تغییری در ارزیابی های آمریکا در مورد توانمندی های این کشور ایجاد نکرده است.

آمریکا ادعای کره شمالی را در مورد آزمایش بمب هیدروژنی رد کرد
«جاش ارنست» سخنگوی کاخ سفید ادعای مقامات کره شمالی را مبنی بر آزمایش موفقیت آمیز یک بمب مینیاتوری هیدروژنی رد کرد و گفت که تحقیقات و بررسی های اولیه نشان داده است که این ادعاها بی اساس هستند.
وی اضافه کرد، در 24 ساعت گذشته هیچ مدرکی یا اطلاعاتی که موجب تغییر ارزیابی های آمریکا در مورد توانمندی های فن آوری و نظامی کره شمالی بشود بدست نیامده است.
سخنگوی اوباما در ادامه با اشاره به این که همه تحلیل ها و بررسی های مستقل در آمریکا و کشور های دیگر تا کنون دال بر نادرستی ادعای رهبران کره شمالی بوده گفت، کارشناسان آمریکایی همچنان به بررسی های لازم در مورد آزمایش اخیر هسته ای کره شمالی و توانمندی های این کشور در این زمینه ادامه خواهند دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رزمنده تشکر از رهبر کرره شمالی IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
    0 0
    آزمایش بمب هیدروژنی کره شمالی، هشدار به شورای امنیت سازمان ملل متحد است. به خاطر شورای امیت سازمان ملل متحد خیانتکار ازآمریکا جنایتکارحمایت می کند. آزمایش بمب هیدروژنی کره شمالی، بسیارعالی بوده است ازاین بابت از رهبری کره ششمالی تشکر وققدرانی می کنم