نیروهای امنیتی عراق یک انبار مواد منفجره گروه تروریستی داعش و برجهای مخابراتی آنها را در سامرا منهدم کردند.

هلاکت وزیر جنگ داعش در الانبار/ انهدام انبار مرگ در سامرا

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم از العهد، نیروهای امنیتی عراق در ادامه عملیات علیه گروه تروریستی داعش به منطقه "جلام" در سامرا واقع در استان صلاح‌الدین یورش برده یک انبار مواد منفجره و تعدادی از برجهای مخابراتی این گروه تروریستی را منهدم کردند.

هلاکت وزیر جنگ داعش در الانبار «ثامر محمد مطلوب حسین المحلاوی» وزیر جنگ داعش و سه تن از همراهانش در پی حمله هوایی ارتش عراق نزدیک ناحیه "بروانه" در الانبار واقع در غرب این کشور به هلاکت رسیدند.

کشته‌شدن 2 عامل انتحاری داعش در منطقه الربعی دو عامل انتحاری گروه تروریستی داعش که قصد داشتند به مراکز استقرار نیروهای عراقی در منطقه الربعی در الرمادی حمله کنند، کشته شدند.

نیروهای امنیتی عراق همچنین تعدادی خودروی بمب‌گذاری شده داعش در منطقه "الطراح" در شمال الرمادی را خنثی کردند.

هلاکت تعدادی تروریست داعشی در بخش الثرثار «سعد معن» سخنگوی عملیات بغداد از کشته شدن شماری از تروریستهای داعشی و انهدام ستونی از خودروهای این گروه در بخش "الثرثار" در استان الانبار در پی حمله هوایی ارتش این کشور خبر داد.

از سوی دیگر نیروهای عراقی دو خودروی تروریستهای داعشی را در تپه‌های "مکحول" در استان صلاح‌الدین منهدم کردند که در پی آن سرنشینان این خودروها به هلاکت رسیدند.

دستگیری داعشی‌های سعودی در صلاح‌الدین

نیروهای داوطلب مردمی عراق تعدادی از تروریستهای داعشی از جمله دو تبعه سعودی را در غرب شهرستان بیجی در استان صلاح‌الدین به اسارت گرفتند.

از سوی دیگر نیروهای امنیتی عراق 4 تروریست تحت تعقیب از جمله مسئول "مساجد" داعش را در مرکز استان کرکوک بازداشت کردند.

در استان دیالی نیز نیروهای امنیتی عراق با انجام عملیاتی امنیتی در روستاهای "توکل"، "بابلان"، "الجزیره"، و "الحمدلیه" در شهرستان "المقدادیه" در شمال شرق بعقوبه یک انبار مواد منفجره را مصادره کردند.

آغاز قریب‌الوقوع «عملیات نظامی بزرگ نینوا»

«خالد العبیدی» وزیر دفاع عراق روز گذشته اعلام کرد عملیات نظامی بزرگ برای آزادسازی استان نینوا که تحت اشغال داعش است، به‌زودی آغاز می‌شود.

العبیدی از نیروهای مسلح عراق خواست برای آزادسازی استان نینوا از اشغال گروه تروریستی داعش در حالت آماده‌باش قرار گیرند.

بیمارستان عمومی الرمادی آزاد شد

سرتیپ ستاد «سامی کاظم العارضی» فرمانده عملیات ویژه سوم وابسته به بخش مبارزه با تروریسم عراق روز گذشته از آزادسازی بیمارستان الرمادی از دست تروریستهای داعشی و رسیدن نیروهای امنیتی عراق به نزدیکی مسجد بزرگ الرمادی خبر داد.

انفجار بمب در غرب بغداد

در پی انفجار بمب در منطقه "حی العدل" در غرب بغداد یک غیرنظامی کشته و 4 نفر نیز زخمی شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.