عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به واردات بی‌رویه و آسیب‌های ناشی از آن به واحدهای تولیدی کشور اشاره کرد و گفت: این اقدام عوارض ناشی از رکود را برای کشور چند برابر می‌شود.

واردات بی‌رویه عوارض رکود را در کشور چند برابر می‌کند

به گزارش قدس انلاین و به نقل از فارس،محمد اسماعیلی عصر امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان با اشاره به عدم پرداخت خسارت‌های ناشی از حوادث به کشاورزان اظهار کرد: با توجه به اینکه این خسارت‌ها در استان‌های مجاور پرداخت شده است، باید مطالبات کشاورزان زنجان هم پیگیری شود.

وی با بیان اینکه خسارت‌های خشکسالی، سرمازدگی و سیل کشاورزان استان طی سال‌های گذشته هم پرداخت نشده است، اضافه کرد: به نظر می‌رسد مبالغ این خسارت‌ها طی چند سال روی هم انباشته شده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به اقدامات انجام شده برای گازرسانی به روستاهای استان اشاره و تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای گازرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار و اقدامات انجام شده در این حوزه جای تقدیر دارد.

اسماعیلی با ابراز امیدواری برای به سرانجام رسیدن طرح گازرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار زنجان طبق برنامه‌ریزی افزود: این طرح باید در موعد مقرر عملیاتی شود.

وی به واردات بی رویه و آسیب‌های ناشی از آن به واحدهای تولیدی کشور اشاره کرد و ادامه داد: این اقدام عوارض ناشی از رکود را در کشور چند برابر می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آسیب‌های ناشی از واردات باید برای استان زنجان هم مورد بررسی قرار گیرد، گفت: واردات انجام شده، با اصول اقتصاد مقاومتی اعلام شده برای کشور مغایرت دارد.

اسماعیلی حضور حداکثری را در انتخابات اصل دانست و تأکید کرد: همه باید برای تحقق این هدف تلاش کنند.

وی مشکلات اداری کشور را سابقه‌دار اعلام و تأکید کرد: این مشکلات موجبات نارضایتی مردم را فراهم می‌کند، در حالیکه همه اقدامات باید برای جلب رضایت مردمی برنامه‌ریزی و اجرا شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر سالم برگزار شدن همه انتخابات ایران در گذشته گفت: این روند برای انتخابات آینده هم ادامه می‌یابد.

همچنین محسن علیمردانی دیگر نماینده مردم زنجان و طارم در این جلسه با اشاره به گام‌های برداشته شده برای اعتلای نظام گفت: باید از این اقدامات تقدیر کرد.

وی با اشاره به در آستانه پایان بودن دوره مسئولیت خود و همکارانش در مجلس گفت: باید از همه کسانی که در این مدت همکاری لازم را انجام دادند، تقدیر شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.