معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا با بیان اینکه غرب می‌خواهد با جنگ نیابتی که در منطقه به‌راه انداخته، انقلاب اسلامی را پیش چشم جهانیان نابود کند، گفت: تلاش دشمن برای نفوذ در ایران برای مخدوش‌کردن وحدت ملت است.

سرلشکر ایزدی: مخدوش‌کردن چهره انقلاب اسلامی، هدف جنگ نیابتی استکبار جهانی است
به گزارش قدس انلاین و به نقل از تسنیم، سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی شامگاه پنج‌شنبه در سی و پنجمین یادواره شهدای هویزه با بیان اینکه بزرگداشت شهیدان، بزرگداشت آرمان‌های متعالی و ارزش‌های گرانقدر است، اظهار داشت: شهدا مقدس‌ترین و ارزشمندترین سرمایه وجودی خود یعنی جانشان را نثار دین و انقلاب کردند.

وی با تاکید بر اینکه شهدای هویزه "گروه اخلاص" بودند، خاطرنشان کرد: اخلاص منشاء همه پیروزی‌های انقلاب اسلامی است؛ اخلاص برای توحید، ولایت و جهاد است.

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا با تاکید بر کلمه "لا اله الا الله" عنوان کرد: این کلمه دژ و قلعه مستحکمی است که همه باید در این مسیر گام برداریم و شرط گام برداشتن در مسیر هدایت، ولایت است؛ فلسفه حرکت انسان در جهاد اکبر و جهاد افضل معنی می‌یابد.

وی با بیان اینکه شهیدان بر عهد و پیمان خود با خداوند استوار بوده‌اند، یادآور شد: به همین دلیل ما باید از منتظران باشیم؛ شهدای هویزه، شهدای اخلاص بودند و زمانی که خداوند صدق و راستی ما را دید، خواری و ذلت را در دل دشمن فرود آورد و پیروزی را بر ما نازل کرد.

سرلشکر ایزدی با بیان اینکه ما در منطقه سربداران سابقه دیرینه داریم، افزود: ما کربلا‌های مکرری را در سرزمین سربداران داشته‌ایم و این حرکتی که ما از شهدای هویزه می‌بینیم، در این سرزمین سابقه‌دار است. کاری که شهدای هویزه انجام دادند چون بر مبنای صدق بود و هست آثارش نیز تا ابدیت پا بر جاست.

وی ادامه داد: درسی که حماسه هویزه خلق کرده، محدود به ما نیست بلکه به همه بشریت است و باید توجه کنیم که در این راه، این اتفاقات بزرگ سرمایه‌های وزین انقلاب اسلامی است.

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا با بیان اینکه غرب می‌خواهد امروز انقلاب اسلامی را پیش چشم جهانیان نابود کند، گفت: آن‌ها از عوامل خود مانند داعش استفاده کرده‌اند و در منطقه جنگ نیابتی به راه انداخته‌اند و این نفوذی است که استکبار جهانی ایجاد کرده است؛ آن‌ها امروز دست به جنگ نیابتی زده‌اند و عوامل نفوذی خود را در منطقه سامان داده‌ و ضایعات بزرگی را به‌وجود آورده‌اند.

وی تصریح کرد: امروز دشمن در داخل هم سعی دارد از عوامل نفوذی خود استفاده کند تا وحدت ملت ایران اسلامی را خدشه‌دار کند؛ ما باید در این عرصه هوشیار و بیدار باشیم و همانطور که شهدای ما با اخلاص، راه انقلاب را پیش بردند، ما هم به رسالت خود عمل کنیم.

سرلشکر ایزدی با تاکید بر تاثیرِ حضور مردم در تمام صحنه‌ها، خاطرنشان کرد: اگر ما بیدار، هوشیار، بصیر و در صحنه باشیم مشکلات یکی پس از دیگری رفع خواهد شد و ما به سوی تمدن نوین اسلامی با اتکا به معنویت پیش خواهیم رفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.