معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با تاکید بر ادامه انتفاضه قدس گفت که حماس هرگز اجازه نخواهد داد این انتفاضه را ناکام گذارند.

هنیه: حماس هرگز به کمتر از همه فلسطین راضی نخواهد شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، اسماعیل هنیه طی اظهاراتی در جشنواره ای که تحت عنوان «ای قدس وعده ما نزدیک است» در خان یونس جنوب نوار غزه برگزار شد، تاکید کرد: انتفاضه استمرار خواهد داشت تا زمانیکه سرزمین ما آزاد شود.

وی افزود: خون و جانمان را برای انتفاضه فدا کرده و خواهیم کرد و هرگز به احدی اجازه نمی دهیم که این انتفاضه را ناکام بگذارد.

هنیه همچنین در این جشنواره که هزاران نفر از اعضای جنبش حماس حضور داشتند، اظهار داشت: انتفاضه با مرحله جدیدی مواجه خواهد شد و آن انتفاضه قدس است که تاکنون همه داشته های خود را رو نکرده است و امروز انتفاضه 100 روزه شده است، این انتفاضه علی رغم همه تلاش های دشمن صهیونیستی و دستگاه های امنیتی آن آغاز شد.

وی تصریح کرد که حماس هرگز به کمتر از همه فلسطین از دریا تا رود راضی نخواهد شد و گردان های القسام شاخه نظامی حماس در هر جنگ آتی و رویارویی با اسرائیل، جهان را متحیر خواهد کرد.

وی اشاره کرد که این انتفاضه از تمامی موانع عبور کرده و تمامی تلاش های سیاسی برای ناکام گذاشتن این انتفاضه را به شکست کشانده است.

وی همچنین عملیات یک جوان عرب در تل آویو را که به کشته و زخمی شدن تعدادی از صهیونیست ها منجر شد، ستود.
تازه ترین نظرسنجی بعمل آورده در میان فلسطینیان نشان داده است که به عقیده دو سوم فلسطینیان انتفاضه مسلحانه جدید به مراتب بهتر از مذاکرات، منافع ملی فلسطین را تامین خواهد کرد.

از اکتبر سال گذشته که انتفاضه قدس آغاز شد تا کنون بیش از 146 فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و بنا به اذعان صهیونیست ها 22 صهیونیست نیز در عملیات های مقاومت فلسطین به هلاکت رسیده اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.