عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید براینکه حمله موشکی عربستان به سفارت ایران در یمن خلاف مقررات بین‌المللی است، گفت: آل‌سعود بازی‌های خطرناکی را در منطقه آغاز کرده است.

حمله عربستان به سفارت ایران خلاف مقررات بین‌المللی/آل‌سعود بازی‌ خطرناکی را آغاز کرده است

به گزارش قدس آنلاین، محمد اسماعیلی در گفت‌وگو با تسنیم، با محکوم کردن حمله موشکی عربستان به سفارت ایران در یمن اظهار داشت: دولت سعودی به دنبال افزایش درگیری در منطقه است به‌ویژه از زمانی که افراد جدیدی در این حکومت روی کار آمدند.

وی افزود: این حکومت با حمایت از تکفیریها و تروریست‌ها سعی در ناامن کردن کشورهای منطقه را دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حکومت آل‌سعود از درون و در منطقه دچار مشکل است، گفت: عربستان در یمن به اهدافش دست نیافت و سطح درگیری را افزایش می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه حمله موشکی به سفارت ایران در یمن خلاف مقررات بین‌المللی است، عنوان کرد: امنیت سفارت‌ کشورها باید تامین شود و متاسفانه عربستان با حمله خود کنوانسیون‌های بین‌المللی را زیر پا گذاشته است.

اسماعیلی با بیان اینکه آل‌سعود بازی‌های خطرناکی را در منطقه آغاز کرده است، خاطرنشان کرد: اقدام علیه منافع سایر ملت‌ها، حمایت از تروریست‌ها، اعدام شیخ نمر و حمله اخیر به سفارت ایران بازیهای خطرناک این کشور است.

وی با بیان اینکه عربستان باید پاسخگوی حمله هوایی خود به سفارت ایران باشد، اظهار داشت: انتظارمان از دستگاه دیپلماسی کشور پیگیری شدید این موضوع بوده که کارهایی در حال انجام است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به قطع ارتباط عربستان با ایران ابراز کرد: از نظر ما قطع ارتباط آل‌سعود و برخی از جیره‌خوارانش برای ما اهمیتی ندارد.

وی عنوان کرد: مگر این اروپایی‌هایی که قطع ارتباط کرده بودند خودشان با شرمندگی برنگشتند؟ پس این کشورها نیز روزی با کمال شرمندگی برمی‌گردند.

اسماعیلی تاکید کرد: ایران قدرت بزرگ منطقه است و این کشورها باید برای داشتن رابطه با ایران تلاش کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.